تاریخ انتشار: 1395/06/17 11:57
کد خبر: 262880

حمایت از علیرضا منصوریان

مدیرعامل استقلالی ها تاکید کرد که سرمربی تیمش حتی درصورت کسب نتیجه ضعیف در دربی به کار خود ادامه خواهد داد .
حمایت از علیرضا منصوریان

سیدرضا افتخاری درپاسخ به این سئوال که حمایت از علیرضا منصوریان تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ گفت: تمامی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال اعتقاد داشته و دارند که نباید انتظار داشت تیم منصوریان در همان هفته های نخست لیگ نتایج خوبی به دست آورد.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر تعطیلات یک ماهه لیگ برتر به دلیل بازی های تیم ملی فوتبال است و این شرایط کاملا به نفع استقلال شد؛ توانستیم دیدارهای تدارکاتی خوبی برگزار کنیم و تیم به انسجام و هماهنگی بیشتری رسید.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره برآورده کردن نیازها و خواسته های سرمربی این تیم گفت: منصوریان خواستار جذب چندین بازیکن شده بود تا نقاط ضعف تیم را برطرف کند و ما هم این بازیکنان را جذب کردیم؛ در روزهای گذشته پادوانی، حق دوست و 2 بازیکن تیم امید با نظر منصوریان به تیم استقلال اضافه شدند و قرارداد آنها در هیات فوتبال نیز به ثبت رسید.

 

افتخاری گفت: منصوریان برای تقویت کادرفنی تیم استقلال خواستار حضور بهتاش فریبا شده بود که برای وی نیز حکم صادر و او مشغول کار شد. تیم استقلال دیگر کامل شده و تنها نیاز به فرصت و هماهنگی دارد تا بتواند به آمادگی و انسجام خود برسد.

 

وی درباره اینکه فرصت برای منصوریان تا دیدار شهرآورد با پرسپولیس است یا نتیجه این دیدار نیز تاثیری بر حمایت نکردن از وی ندارد، گفت: به جز برخی از کشورهای عربی که تا تیم شان نتیجه نمی گیرد، سرمربی را برکنار می کنند در هیچ کجای دنیا این گونه نیست که اجازه ندهند سرمربی برنامه هایش را تا آخر دنبال کند.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه تهدید به برکناری، برکناری و رفتارهای قهری در دنیای حرفه ای جواب نمی دهد، اظهار داشت: در بازی های جام جهانی و یوفا نیز اجازه می دهند تا یک سرمربی تا انتهای مسابقات برنامه های خود را دنبال کند و در صورتی که تیم نتیجه نگرفت، درباره ادامه کار آن سرمربی تصمیم می گیرند.

 

افتخاری اولین اولویت در باشگاه استقلال را بازگرداندن آرامش به این تیم عنوان کرد و افزود: در حال تلاش برای بازگرداندن آرامش به تیم هستیم، زیرا استقلال باشگاه بزرگی است و هواداران فراوانی دارد.

 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در ادامه مسابقات لیگ تیم منصوریان توانایی جبران 10 امتیاز از دست داده در 4 هفته نخست لیگ را دارد یا نه؟ گفت: این کار امکان پذیر است؛ اگر به یاد داشته باشید، منصوریان زمانی که سرمربی تیم نفت هم بود در هفته های نخست نتیجه نگرفت اما در هفته های بعد نه تنها امتیازات از دست رفته را جبران کرد، بلکه حتی شانس قهرمانی داشت.

 

افتخاری با بیان اینکه منصوریان از جمله استقلالی های با تعصبی است که هواداران وی را دوست دارند، تصریح کرد: در تمرینات استقلال همواره لیدرها و هواداران منصوریان را تشویق کرده و از او حمایت می کنند؛ این موضوع باعث روحیه دادن به تیم می شود.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: برغم اینکه تیم استقلال در هفته های نخست نتیجه خوبی نگرفته است، اما منصوریان با نشاط و با روحیه در حال کار کردن است و بهم ریخته نیست؛ به طور دائم با وی در ارتباط هستیم و منصوریان گزارش بازی ها و تیم را به اضافه خواسته هایش را به ما می گوید زیرا همه تلاش داریم استقلال نتیجه بگیرد.

 

مدیرعامل استقلال بار دیگر به هواداران این تیم اطمینان داد که تیم محبوب خود را درصدر جدول رقابت ها و به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ خواهند دید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ezyxp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پادوانی در تمرین استقلال+عکس