تاریخ انتشار: 1399/01/21 16:39
سنگربان تبریزی در آستانه حضور در لیگ آذربایجان
کد خبر: 65716

مردانپور؛ در لیست خرید آلیانس آذربایجان

دروازه بان نوجوان و آینده دار تبریزی مورد توجه باشگاه آلیانس آذربایجان قرار گرفته است.
مردانپور؛ در لیست خرید آلیانس آذربایجان

به گزارش فرتاک ورزشی، عرفان مردانپور یکی از دروازه بانهای آینده دار فوتبال ایران است که پله های ترقی را یکی یکی در حال طی کردن می باشد.

این دروازه بان که از استیل بدنی مناسبی برخوردار می باشد سابقه بازی در تیم های پایه شهرداری تبریز و حضور در مسابقات باشگاهی نوجوانان فوتبال کشور را در کارنامه خود دارد و با بازی های خوبی که از خود در این تیم نشان داد به اردوی تیم ملی نوجوانان ایران هم دعوت شد تا مسیر رشد خود را دنبال نماید.

 مردانپور این روزها مورد توجه باشگاه آلیانس آذربایجان که در لیگ دسته دوم این کشور حضور دارد،  قرار گرفته و براساس اخبار رسیده در لیست خرید آنها می باشد تا با او قرار دادی بلند مدت را منعقد نمایند، قراردادی که می تواند مسیر زندگی ورزشی او را تغییر دهد.

عرفان مرادنپور

 وی متولد 1382 بوده و از قدوقواره بسیار مناسبی برای دروازه بانی برخوردار است به طوری که دارای 185 سانت قد می باشد، اندامی متناسب برای دروازه بانی و در حال حاضر تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر رضا ناصحی مربی اسبق دروازه بانهای تراکتورسازی تبریز دنبال می کند.

 او الگوی خود را علیرضا بیرانوند در فوتبال ایران می داند و امیدوار است با تلاش و تمرینات مستمر بتواند روزی سنگربان تیم ملی ایران بشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p6z96

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مارسلو و کورتوا غایبان رئال مادرید در دیدار با منچسترسیتی