تاریخ انتشار: 1399/01/21 14:21
کد خبر: 65725

مربی سپاهان: در حال حاضر فوتبال اولویت ما نیست/ اظهارات سرپرست پرسپولیس مایه شرمساری جامعه فوتبال ایران است

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: هیچ‌گاه علاقه‌ای به بردن جام با حمایت‌های پیچیده نداشتیم.
مربی سپاهان: در حال حاضر فوتبال اولویت ما نیست/ اظهارات سرپرست پرسپولیس مایه شرمساری جامعه فوتبال ایران است

جلال امیدیان در خصوص اظهارات سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روز گذشته صحبت‌هایی از سمت آقای پیروانی مطرح و منتشر شد که قبل از هر چیزی مایه شرمساری جامعه فوتبال ایران است. درست در زمانی که مردم ایران با انبوه مشکلات معیشتی، دغدغه سلامت و دور ماندن از ویروس کرونا را دارند باید در رسانه‌ها شاخ و شانه کشیدن مسئولان یک تیم خاص را ببینند و بشنوند که تنها به فکر توشه خود از این شرایط خطرناک هستند که در این شرایط نه تنها این جام که حتی جامهای معتبر بین المللی هم برای ما اهمیتی ندارد در زمانیکه سلامتی یک انسان در میان است.
امیدیان ادامه داد: 

وی افزود: در اینجا نمی‌خواهم به شما یادآوری کنم و کم اطلاعی شما را به رخ بکشم که تیم اول و قهرمان نیم فصل چگونه و بعد از انجام چند بازی مشخص می‌شود که جدول پایان هفته پانزدهم را نیز منتشر شده است. می‌خواهم به شما یادآوری کنم در ابتدای فصل قهرمان سوپر جام از یک قانون یک شبه درآمد و حق تیم سپاهان ضایع شد. اما هیچکس اعتراضی نکرد چون نمی‌خواستیم حاشیه‌های همیشگی بازی‌های پرسپولیس با اکثر تیم‌های لیگ برتر آسیبی دیگر به طرفداران فوتبال برساند.

مربی سپاهان در ادامه تصریح کرد: ما هیچگاه علاقه‌ای به جام بردن بدون بازی و همراه با حمایت‌های پیچیده نداشتیم و نداریم و در حال حاضر اصلا فوتبال اولویت ما نیست که اگر اینگونه بود در این حال شاید در اوج شیوع کرونا برای بازیکنان تمرینات پنهانی تدارک می‌دیدیم درست مثل تیم خاص. 
امیدیان افزود: در آخر باید به پیشکسوت محترم پرسپولیس بگویم ما قبل از هر بازی جای توصیه به چرک‌بازی و شارلاتان بازی با ذکری،خداوند و ائمه را یاد می‌کنیم و از بازیکنان می‌خواهیم مراقب سلامت خود و بازیکنان دیگر باشند. 
وی خاطرنشان کرد: هیچ چیز در این دنیا مهم‌تر از سلامت اخلاقی ، جانی و جسمی انسان‌ها نیست. امیدواریم شما هم سلامت باشید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ombz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع پیشین پرسپولیس : چشم خوردم و مصدوم شدم