تاریخ انتشار: 1399/01/21 13:30
کد خبر: 65727

دو باشگاه انگلیسی به جمع مشتریان هافبک فرانسوی بایرن مونیخ اضافه شدند

به گزارش دیلی‌میل دو باشگاه انگلیسی آرسنال و منچستریونایتد به دنبال جذب کورنتین تولیسو، هافبک فرانسوی بایرن مونیخ هستند.
دو باشگاه انگلیسی به جمع مشتریان هافبک فرانسوی بایرن مونیخ اضافه شدند

روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد درحالیکه به نظر می‌رسد کورنتین تولیسو، هافبک فرانسوی بایرن مونیخ که از بی‌مهری کادر فنی این تیم به خود گله‌مند است در تابستان آتی از این تیم جدا خواهد شد، دو باشگاه انگلیسی آرسنال و منچستریونایتد عزم خود را برای به خدمت گرفتن او جزم کرده‌اند.

تولیسو در فصل جاری و در دوران سرمربی‌گری هانسی فلیک کمتر مورد استفاده قرار گرفته و تا پیش از تعلیق بوندس‌لیگا به دلیل بحران کرونا تنها در هفت بازی به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته بود. دیلی‌میل می‌گوید دو باشگاه لیگ برتری آرسنال و منچستریونایتد به دنبال سرمایه‌گذاری روی نارضایتی این ستاره فرانسوی هستند.

البته این رسانه انگلیسی می‌گوید آرسنال و یونایتد برای جذب تولیسو کار ساده‌ای در پیش نخواهند داشت و باید با باشگاه‌های بزرگ اروپایی مثل یوونتوس، اتلتیکو مادرید و ناپولی رقابت کنند.

تولیسو در سال 2017 با قراردادی 40 میلیون یورویی از لیون به بایرن مونیخ منتقل شد. دیلی‌میل می‌گوید به خبرهایی دست پیدا کرده مبنی بر اینکه بایرن مونیخ هم خود را برای فروش تولیسو آماده کرده است.

تولیسو از سه سال پیش که به باواریا رفته و بازیکن بایرن مونیخ شده تا امروز 68 بار پیراهن بایرن را به تن کرده، چهارده گل به ثمر رسانده و 12 پاس گل داده است. ولی مصدومیت‌های شدید و دوری طولانی‌مدت او از میادین مهمترین عاملی بوده که نگذاشته این هافبک فرانسوی آنطور که انتظار می‌رفت در آلیانز آرنا بدرخشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486oqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی ارزشمند بایرن مونیخ و تثبیت صدرنشینی