تاریخ انتشار: 1395/06/16 19:22
اختصاصی/
کد خبر: 262972

کار دشوار شاگردان سعداوی مقابل سایپا

سرمربی فولادخوزستان با بیان این‌که دیگر باید موضوع ساسان انصاری کنار گذاشته شود، گفت: باید تمام فکر، تصمیم و حرکت‌مان به سمت حمایت از تیم فولاد باشد و کمک کنیم تا روزهای خیلی خوبی را رقم بزنیم.
کار دشوار شاگردان سعداوی مقابل سایپا

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، نعیم سعداوی اظهار کرد:‌ انصاری یک بازیکن با کیفیت است و در هفت سال حضورش، به مجموعه فولاد کمک کرده و با تمام وجود در خدمت فولاد بوده است. در کنار آن نیز باشگاه فولاد تمام شرایط، ابزار، امکانات و زمینه‌ای که برای رشد او لازم بوده را ‌مهیا کرده است. هواداران نیز با تمام وجود در آن هفت سال از او حمایت کرده‌اند و کمک داشتند که شرایط رشد او هر چه سریع اتفاق بیافتد.

وی در ارزیابی از تیم سایپا نیز عنوان کرد: ‌با تیمی بازی داریم که صاحب یک مربی کاملا مسلط و متفکر است؛ فرکی شناخت کاملی نسبت به مجموعه فولاد دارد و این شاید کار ما را کمی سخت‌تر کند. این تیم همچنین صاحب مهره‌های بسیار خوب، با کیفیت و با تجربه است. در مجموع امیدوارم بتوانیم در وهله اول یک بازی خوب به نمایش بگذاریم و تمام تلاش‌مان این است که ان‌شاءالله بتوانیم استارت دست پرخارج شدن از شرایط میزبانی را از بازی با سایپا بزنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45eqpd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی عملکرد ملوانان در پنج هفته گذشته/ عدم داشتن مهاجم نوک لیگ برتر را دورتر می کند