تاریخ انتشار: 1395/06/16 19:12
اختصاصی/
کد خبر: 262975

حمید فرزانه و شاگردانش را حمایت کنید/ نیازاستقلال اهواز به همراهی و همدلی هواداران

آبی پوشان اهوازی برای این که بتواند جایگاه خویش را در فصل جاری مسابقات دسته اول کشور پیدا کنند و خیلی سریع از قعر جدول دور شوند، نیازمند دو موضوع مرتبط به هم می‌باشد؛ اول بازسازی فنی و سپس تقویت روحی – روانی.
حمید فرزانه و شاگردانش را حمایت کنید/ نیازاستقلال اهواز به همراهی و همدلی هواداران

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، بدون تردید حمید فرزانه بهتر از هر کس دیگری از نقش مسائل روحی در فوتبال آگاهی دارد؛ اما این که ایشان در استقلال اهواز چگونه می‌خواهد از این دانش و تجربه خود بهره جوید، سئوال مهمی است که پاسخ آن طی روزهای آتی توسط عملکرد تیمی استقلال  داده خواهد شد!

 اما جدای از بحث بالا، آنچه در این مقال قصد پرداختن به آن را داریم، موضوع حمایت هواداران از عملکرد مربیان است. چنان که شاید در شرایط کنونی هیچ هوادار واقعی و باتعصبی، تیم و کادر فنی را تنها نخواهد گذاشت و چه در هنگام مسابقات و چه در زمان تمرینات باید همراه نفت مسجدسلیمان باشند و به جهت روحی و روانی مددرسان زردپوشان.

استقلال نیز مثل همیشه چشم به راه سیل عظیم هوادارانش است و همراهی این عاشقان واقعی فوتبال روند حرکتی تیم به سوی سربلندی را با سرعت عمل دوچندان همراه نماید، همان چیزی که آرزوی تمام خوزستانی ها است.

حالا شاگردان فرزانه خود را برای دیدار مهم خود در هفته ششم لیگ دسته اول آماده می کنند.

البته اگر استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان ۳ امتیاز بازی را به دست آورد تا رده دوازدهم جدول لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور صعود می‌کند.

این تیم در روز جمعه 19 شهریور ماه از ساعت 17:45 دقیقه در ورزشگاه تختی میزبان تیم هم استانی خود یعنی نفت مسجدسلیمان است.

در این بازی حساس هر 2 تیم به دنبال کسب امتیاز هستند تا رتبه خود در لیگ دسته یک را بهبود بخشند که تیم اهوازی به امتیاز کامل این دیدار بیشتر نیاز دارد تا خود را از قعر جدول بالا بکشد.

آبی‌پوشان اهوازی که فصل گذشته در لیگ برتر حضور داشتند و در فصل پنجم این رقابت‌ها نیز نائب قهرمان شده بودند با گذشت 5 هفته از لیگ یک 2 امتیاز کسب کردند و همچنان جزو تیم‌های قعرنشین جدول هستند.

در هفته نخست تیم استقلال اهواز مقابل تیم خونه به خونه مازندران در ورزشگاه هفت تیر بابل به میدان رفت که با یک گل شکست خورد.

آبی‌پوشان در هفته دوم میزبان آلومینیوم اراک بودند که بدون حضور تماشاگران و هواداران خود به میدان رفتند، تیم میهمان با گل میلاد احمدی در دقیقه 30‌ و گل‌های حسین مددی در دقایق 46 و 71 پیروز شد تا باز هم استقلال طعم شکست را بچشد.

در مسابقات هفته سوم تیم استقلال در کرج به مصاف اکسین البرز رفت، که باز هم اهوازی‌ها با نتیجه 3 بر صفر برابر میزبان خود شکست خوردند و بدون کسب امتیاز در انتهای جدول رده بندی باقی ماندند.

هفته چهارم برای اهوازی‌ها آغاز یک شکوفایی و شروع کسب امتیاز بود زیرا این تیم در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف فولاد یزد رفت و امتیاز گرفت.

در این بازی در یک اشتباه محض و با گل به خودی جابر یوسفی بازیکن آبی‌پوش اهوازی در دقیقه 13 استقلال اهواز از میهمان خود عقب افتادند ولی گل مصطفی کیانی در دقیقه 39 این شکست را جبران کرد و بازی با نتیجه مساوی و کسب یک امتیاز برای 2 تیم پایان یافت، هر چند اگر گل نخست زده نمی‌شد تیم اهوازی می‌توانست پیروز میدان شود.

تیم دوست داشتنی استقلال با کسب یک امتیاز شیرین در دیدار خانگی خود یک پله صعود کرد و در رده هفدهم قرار گرفت که آغازی برای شکوفا شدن این تیم با حمید فرزانه بود.

با کسب این یک امتیاز خارج از خانه، استقلال 2 امتیازی شد و در رده هفدهم جدول 18 تیمی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفت، این تیم در 2 بازی اخیر خود از شکست گریخت و با کسب امتیاز زمین مسابقه را ترک کرد که نویدی برای آینده روشن‌تر خواهد بود.

حال باید دید در هفته ششم لیگ یک تیم استقلال اهواز چگونه در مقابل تیم میهمان خود نفت مسجدسلیمان به میدان می‌رود و می‌تواند امتیاز کامل را به دست آورد و از قعر جدول بالاتر بیاید یا اینکه باز هم به تساوی راضی خواهد شد.

اگر استقلال اهواز مقابل نفت مسجدسلیمان 3 امتیاز بازی را به دست آورد تا رده دوازدهم جدول لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور صعود می‌کند که با روحیه‌ای که بازیکنان این تیم دارند این کار بعید و دور از انتظار نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48keza

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خونه به خونه با تداوم همدلی و یکدستی بازیکنان و هواداران می تواند لیگ برتری شود
بازیکن خونه به خونه؛