تاریخ انتشار: 1399/01/20 08:59
کد خبر: 65808

گل گهر در مسیر سپاهان و فولاد؟

تیمی که برای اولین بار پا به لیگ برتر گذاشته رویاهای بزرگی را در سر می پرواند اما این تیم در ابتدا با یک فصل دیگر در این رقابت ها بماند.
 گل گهر در مسیر سپاهان و فولاد؟

نمودار پیشرفت گل گهر بعد از تغییراتی که در این تیم در میانه  های فصل انجام شد به شکلی پیش رفت که این تیم را از منطقه خطر کمی دور کرد. آن ها در دو بازی آخر دو تیم صنعت نفت و استقلال را شکست دادند و به اندازه کافی اعتماد به نفس برای ادامه مسابقات و ماندن در لیگ برتر را پیدا کردند؛ آن هم با توجه به اینکه در شش بازی آخرشان سه برد و سه تساوی و 12 امتیاز به دست آورده اند.

با این وجود جاه طلبی های  گل گهر به اینجا ختم نمی شود. آن ها می خواهند در کنار سپاهان، فولاد و ذوب آهن و اندک باشگاه های دیگر یک ساختار حرفه ای به وجود بیاورند و به نظر می رسد در روزهایی که فوتبال تعطیل است کماکان در این راستا حرکت کرده اند. آن ها در این مدت در صدد افزایش و تجهیز دو ورزشگاه امام علی(ع) و سردار سلیمانی برآمده و پیش از نوروز یک سالن بدنسازی مجهز را با الگوبرداری از سال بدنسازی تیم ملی آماده کرد:" تمام تجهیزات این سالن با یک برند مشهور ایتالیایی تجهیز و این سالن افتتاح شد.برای ساخت این مجموعه از سالن بدنسازی که کی‌روش در کمپ تیم‌های ملی راه‌اندازی کرد، الگوبرداری کردیم و تجهیزات آن را با همان برندی که آنجا بود و حتی کامل تر از آن را تهیه کردیم و الان یکی از بهترین سالن های بدنسازی حرفه ای را در سطح کشور داریم که آماده بهره‌برداری است." این حرف های محمدجواهری مدیرعامل جوان این باشگاه است که قصد دارد تیمش را در یک پروژه چند ساله به یکی از تیم های اصلی لیگ برتر تبدیل کند.  کاری که هرچند دشوار اما با توجه به امکانات، زیرساخت و پشتوانه ای که این باشگاه دارد امکان پذیر است و می تواند اتفاقی که برای سپاهان و فولاد خوزستان در دهه های اخیر رخ داد برای این باشگاه نیز رخ بدهد. گل گهر همین الان هم یکی از بهترین باشگاه ها از نظر ساختاری و امکانات در لیگ برتر است.

آن ها بعد از حضور جلالی یک برنامه ریزی جامع را برای رده های پایه شان انجام دادند ضمن اینکه الان جزو باشگاه هایی هستند که در اکثر رده ها در سطح اول حضور دارند. گل گهر با توجه به تمام این مسایل در مسیر تبدیل شدن به یک باشگاه با امکانات و ساختار حرفه ای پیش می رود هرچند به نظر می رسد این اتفاق مهم به ادامه حضور این تیم در رقابت های لیگ برتر گره خورده است.

این تیم تا قبل از شیوع ویروس کرونا توانست با نتایج خوبی که گرفته بود توانست شرایطش را در جدول بهبود ببخشد و تعطیلی مسابقات یکی از تیم هایی را که ناراحت کرد گل گهر بود. با این حال آن ها فعلا از منطقه خطر دور شده و در انتظار مشخص شدن سرنوشت لیگ برتر امسال هستند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eab8y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاسخ قلعه‌نویی به طعنه‎ های نکونام