تاریخ انتشار: 1399/01/19 21:44
کاپیتان شهرداری بندرعباس در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 65832

دهقانی:با صعود می توانیم معجزه رقم بزنیم / بعد از کرونا فوتبال روح جدیدی به جامعه تزریق می کند

کاپیتان شهرداری بندرعباس گفت : با توجه به شرایط تیم ما در ابتدای فصل و جایگاه کنونی ما صعود شهرداری یک معجزه است که ما می توانیم این معجزه را رقم بزنیم.
دهقانی:با صعود می توانیم معجزه رقم بزنیم /  بعد از کرونا فوتبال روح جدیدی به جامعه تزریق می کند

هادی دهقانی کاپیتان تیم لیگ دویی شهرداری بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت : سال ۹۸ برای بنده پر از استرس و سختی از لحاظ خانوادگی و ورزشی بوده است در این سال بنده پسر خاله خود را از دست دادم که اتفاق تلخی برای من رقم خورد.

وی افزود :  شهرداری بندرعباس دیر بسته شد و شرایط خوبی نیز در ابتدای فصل نداشتیم اما پس از تغییر سرمربی شرایط تیم بهتر شد و با تلاش بازیکنان و عوامل تیم توانستیم از انتهای جدول به رده‌های بالایی برسیم و هم اکنون شانس صعود به لیگ یک را داریم، راز موفقیت آقای باعثی صداقت او است.

دهقانی تصریح کرد :  بندرعباس از لحاظ سخت افزاری و شرایط مالی هیچ مشکلی ندارد و توانایی تیمداری در لیگ برتر را نیز دارد،  مردم این شهر نیاز به یک تیم لیگ برتری دارند، مشکل باشگاه شهرداری بندرعباس نبود مدیریت ورزشی بوده است اما این فصل آقای رحیمی  باز گشته اند و گزینه خوبی برای مدیریت این باشگاه هستند.

کاپیتان شهرداری بندرعباس افزود : در این فصل ما در انتهای جدول بودیم و با تلاش تمامی عوامل باشگاه توانستیم به چنین جایگاهی برسیم که حتی شانس صعود در جدول را داشته باشیم، با توجه به جایگاه شهرداری بندرعباس در ابتدای فصل صعود ما یک معجزه است اما می‌توانیم با صعود خودمان این معجزه را رقم بزنیم، به نظر بنده باید یک برنامه‌ریزی بلندمدت وجود داشته باشد و ثبات مدیریتی و فنی بر این باشگاه حاکم شود تا شاهد موفقیت شهرداری بندرعباس و صعود این تیم به لیگ های بالاتر باشیم.

هادی دهقانی در پایان گفت : سال ۹۸ برای مردم ایران پر از اتفاق و حادثه بوده است، امیدوارم در این روز ها مردم در خانه بمانند و با این کار به مهار شدن بیماری کرونا کمک کنند تا هر چه سریعتر شاهد عادی شدن شرایط باشیم، اگر بیماری مهار شود فوتبال می‌تواند روح جدیدی به جامعه تزریق کند، برای مردم سرزمینم آرزوی سالی پر از شادی و آرامش دارم.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eabwy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدول گلزنان لیگ دسته دوم/ درخشش رضایی در صدر

بررسی اجمالی پرقدرترین خطوط حمله لیگ دو
اختصاصی| شهرداری بندرعباس در جایگاه دوم؛