تاریخ انتشار: 1395/06/03 13:38
کد خبر: 265805

نارضایتی کونته از خط دفاعی چلسی

سرمربی چلسی از عملکرد خط دفاعی تیمش در دیدار برابر بریستول در جام اتحادیه انگلیس راضی نیست
نارضایتی کونته از خط دفاعی چلسی

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،و به نقل از BBC، دور دوم رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که در یکی از دیدارهای این مرحله، چلسی با نتیجه  سه  بر دو  از سد بریستول رورز گذشت.

آنتونیو کونته بعد از بازی گفت: چنین دیدارهای معمولا سخت است و تیم های بزرگ ممکن است برابر حریف پرانگیزه خود که چیزی را برای از دست دادن ندارد به مشکل خورد. در این دیدار فرصت های زیادی را برای گلزنی خلق کردیم اما نتوانستیم از برتری که داریم در زمان های حساس استفاده کنیم.

او ادامه داد: با وجود این که در خط حمله خوب بودیم اما در خط دفاعی بد کار کردیم و دو بار دروازه ما باز شد. دوست ندارم روی ضربات آزاد و شروع مجدد دروازه ما باز شود و این نشان می دهد که هنوز مشکلاتی در خط دفاعی داریم. در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم و بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادیم. با این حال دروازه ما در ضدحملات باز شد. در بعضی از دقایق تمرکز لازم را نداشتیم. باید بازیکنان تا پایان بازی تمرکز کنند. نباید احساس سیری در میدان داشته باشیم بلکه باید از تمام فرصت های خود به خوبی استفاده کرد و اجازه آرامش را به حریف نداد.

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در اقدامی عجیب اعلام کرده است که چه بسا جان تری را دوباره به تیم ملی برگرداند. کونته در واکنش به این موضوع گفت: سرمربی تیم ملی ایتالیا بودم و تجربه بازی‌های ملی را نیز دارم. اجازه بدهید که خود تری و سم الردایس این موضوع را حل کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2anv9v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کانته: کار کردن با کونته بسیار لذت بخش است