تاریخ انتشار: 1395/06/03 13:18
کد خبر: 265810

عزیزی: علی آقا یاد جوانی‌‌هایش افتاده بود

خداداد عزیزی گفت: فرهاد مجیدی دوست و هم‌بازی من بوده است و با او مشکلی ندارم.
عزیزی: علی آقا یاد جوانی‌‌هایش افتاده بود

تازه‌ترین حرف‌های خداداد درباره بازی ستارگان ایران و ستارگان لالیگا؛

پروین یاد جوانی‌اش افتاده بود/ 80 دقیقه ماساژ گرفتم

 

خداداد عزیزی، پیشکسوت فوتبال ایران در مورد تمرین دیروز تیم ستارگان ایران با مربیگری علی پروین به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: بچه‌ها واقعا پرانگیزه بودند ولی علی آقا یاد جوانی‌‌هایش افتاده بود و فکر می‌کرد ما هم می‌توانیم مثل جوانی‌هایمان بازی کنیم.

عزیزی ادامه داد: فشار تمرین به قدری زیاد بود که صبح عابدزاده اعلام کرد من بازی نمی‌کنم. هشتاد دقیقه بازی کردیم و علی آقا هم وسط زمین ایستاده بود و سوت می‌زد. علی آقا به طور دائم می‌گفت نباید این بازی را ببازیم. احمدرضا مصدوم است و علی آقا هم دیروز فشاری به بچه‌ها آورد که خود من شب گذشته بعد از تمرین به منزل مهدی هاشمی‌نسب رفتم. آنجا برادر مهدی یک ساعت ماساژم می‌داد.

عزیزی به ماجرای فرهاد مجیدی در بازی با ستارگان جهان اشاره کرد و گفت: در آن بازی من هیچ بحثی با فرهاد مجیدی نداشتم. علی آقا قبل از شروع بازی به من گفته بود خداداد ما نباید این بازی را ببازیم. بین دو نیمه که ما سه گل خورده بودیم علی ‌آقا باز هم به من گفت ما نباید ببازیم خداداد. من هم به علی آقا گفتم ما هیچکدام دوست نداریم این بازی را ببازیم. به علی آقا گفتم به این دلیل باختیم که با اینکه همه ‌ما اسم داریم، برای خودمان بازی می‌کنیم ؛ نمونه‌اش فرهاد مجیدی.

غزال تیزپای فوتبال ایران ادامه داد: به علی‌آقا گفتم فرهاد مجیدی فقط ملخک و قیچی برگردان می‌زند در صورتی که می‌تواند به من پاس بدهد. وقتی اینکارها را انجام می‌دهد من هم به او پاس نمی‌دهم. واقعا بحثی بین من و فرهاد مجیدی به وجود نیامد و من این حرف‌ها را به علی‌آقا ‌گفتم.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد انصراف علی‌کریمی، فرهاد مجیدی، علی دایی و عابدزاده گفت: علی کریمی که فکر می‌کنم مصدوم است. دلیل فرهاد مجیدی را نمی‌دانم اما ما خوشحال می‌شدیم اگر می‌آمد. به هر حال او دوست من بوده است و برخلاف‌ حرف‌ و حدیث‌هایی که مطرح می‌شود هیچ مشکلی با کسی ندارم. علی دایی‌ هم فکر می‌کنم درگیر مسائل تیمش است و به همین علت از این بازی انصراف داد.

بازیکن اسبق تیم ملی گفت: هر کسی آمد قدمش روی چشم. علی پروین من را دعوت کرد و من هم به حرفش احترام گذاشتم. من باید به پروین احترام بگذارم تا دیگران هم احترام من را نگه دارند. مگر چند تا علی پروین در فوتبال داریم؟ من کاری ندارم این بازی چی هست و چی نیست، علی پروین گفت بیا و من هم آمدم. مگر ما چند نفر مثل علی پروین، علی دایی، امیر قلعه‌نویی و کریم باقری داریم؟ هر کدام از این بزرگان من را دعوت می‌کردند به احترام آن‌ها بازی می‌کردم.

عزیزی در پایان در مورد اینکه آیا می‌توانند تیم ستارگان لالیگا را شکست دهند یا خیر گفت: بازیکنان آماده‌ای داریم. مهدی هاشمی‌نسب و امامی‌فر شرایط خوبی دارند. رسول خطیبی و رضا عنایتی هم به تیم اضافه می‌شوند و در نهایت امیدوارم بازی خوبی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9d7l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عزیزی : نیازی به پاچه خواری علی پروین ندارم