تاریخ انتشار: 1395/06/16 15:09
کد خبر: 263041

علی اصغر کلانتری: روز به روز بهتر می شویم/با ارائه یک بازی تحت فشار توانستیم به یک امتیاز دست پیدا کنیم.

تیم نفت مسجدسلیمان تیم خیلی خوبی است که در بازیهای داخل خانه خود موفق عمل کرده
علی اصغر کلانتری: روز به روز بهتر می شویم/با ارائه یک بازی تحت فشار توانستیم به یک امتیاز دست پیدا کنیم.

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی،علی اصغر کلانتری سرمربی مس رفسنجان پس از پایان بازی در خصوص دیدار این تیم مقابل نفت گفت: تیم نفت مسجدسلیمان تیم خیلی خوبی است که در بازیهای داخل خانه خود موفق عمل کرده، با این وجود روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کردیم و همانطور که دو بازی گذشته این تیم در خانه را آنالیز کرده بودیم از شیوه بازی این تیم کاملا آگاه بودیم و  با زحمت بچه ها توانستیم راههای نفوذ این تیم را بر روی دروازه خود کنترل کنیم.

وی در ادامه گفت: الحمدالله خداوند کمک کرد که با ارائه یک بازی تحت فشار توام به اینکه بتوانیم از ضدحملات استفاده کنیم. این کار را بخوبی در نیمه اول انجام دادیم و توانستیم چهار موقعیت خوب گلزنی بر روی دروازه حریف ایجاد کنیم. البته  با توجه به فشاری که تیم حریف در نیمه دوم بر روی دروازه ما داشت نتوانستیم بخوبی این تاکتیک را پیاده کنیم و فقط یک موقعیت خیلی خوب داشتیم. از همه بازیکنانم تشکر میکنم که در این گرمای نفسگیر و مخصوصا در نیمه اول تمام تلاش خودشان را انجام دادند.

کلانتری در ادامه داد: نمیدانم با توجه به وجود امکانات لازم اعم از نور کافی، چرا این دیدار را با دو ساعت تفاوت زمانی برگزار نمی کنند به نظر میرسد سلامتی بازیکنان برای هیچ یک از مسوولان اهمیتی ندارد. در نیمه اول متاسفانه گرمای هوا باعث شد تیم ما نتوانند توان کامل خود را به این دلیل برای بازی قرار دهند.

وی در خصوص ناکامی در چهار بازی گذشته و بازی خوب مس در این بازی گفت: اگر به فیلم بازیهای گذشته ما مراجعه کنید متوجه خواهید شد که در سه بازی از چهار بازی گذشته مستحق شکست نبودیم. مشکلاتی تیم ما از لحاظ فنی داشت که قطعا مسولیت این مشکلات بر دوش من بود و تلاش کردیم با رفع این مشکلات بازیهایی که تیم مس و مردم رفسنجان شایسته آن است را ارائه کنیم.از طرف خودم و همه بازیکنان قول میدهم که روزبه روز بهتر خواهیم شد.

وی در پایان در خصوص داوری این دیدار گفت: داور قضاوت خیلی خوبی داشت و به جز در صحنه ای که به نظر من بایست بازیکن نفت به جای دریافت کارت زرد از زمین مسابقه اخراج میشد نشکل خاصی نداشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qk6ra

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلانتری: از شیوه و سبک بازی بازیکنانم راضی هستم/ شک نکنید بهتر از این خواهیم شد