تاریخ انتشار: 1395/06/15 20:20
کد خبر: 263190

دروازه بان اسطوره ای منچستر،بوگبارا تائید کرد

پیتر اشمایکل معتقد است ژوزه مورینیو می تواند با خرید هایی که داشته جام قهرمانی انگلیس را بالای سر ببرد.
دروازه بان اسطوره ای منچستر،بوگبارا تائید کرد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،پیتر اشمایکل فکر می کند منچستریونایتد با خرید پل پوگبا کار درستی انجام داده است. او در این خصوص به آمنی اسپورت گفت: 

پل از تیم رفت و چهار سال خیلی موفق را سپری کرد. اکنون منچستریونایتد او را بازگرداندi و پول خیلی زیادی هم برای پوگبا پرداخت. شما می توانید هر چقدر که خواستید بر سر این موضوع بحث کنید، اما فکر می کنم در آن پست، پوگبا بهترین بازیکن جهان است. ما اهمیتی نمی دهیم مبلغ انتقال او چقدر است زیرا می توانیم از پس آن بر بیاییم. من سیتی نیز همینطور، چلسی و دیگر باشگاه ها نیز می توانند. اما تفاوت این است که ما کسی را نداریم تا عقب بنشیند و برایمان پول بفرستد، بلکه خود باشگاه است که درآمد دارد.

 

دروازبان افسانه ای یونایتد ادامه داد: 

ما پول خود را در می آوریم و برای همین است که در منچستریونایتد موفق هستیم. می توانیم هر بازیکنی که اراده کنیم را به خدمت بگیریم، و من فکر می کنم به عنوان یک هوادار سه سال بود که چنین چیزی را در تیم ندیده بودیم.

 

اشمایکل در خصوص خرید اریک بیلی و هنریخ میخیتاریان ادامه داد: 

معمولا چیزی بیش از عرف معمول برای یک بازیکن پول می پردازیم. باید از خود بپرسیم که چرا چنین پولی را پرداختیم؟ این بازیکن چه چیزهایی دارد که بتواند با آن به منچستر کمک کند و تیم را به دوران اوج خود بازگرداند؟ و اکنون، با چهار خرید فوق العاده، مورینیو این کار را انجام داد. او چهار بازیکن خیلی خوب را به خدمت گرفت، بازیکنانی که از همان لحظه اول در تیم جا افتادند و بی نظیر هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rl76z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایگواین از پوگبا ارزشمندتر است

پرز: بهتر شدن رئال غیرممکن بود
در مصاحبه با خبرنگاران