تاریخ انتشار: 1395/06/15 20:02
کد خبر: 263199

حرکت تحقیرآمیز برهانی مقابل چینی ها

آرش برهانی با گلزنی عجیبی که مقابل چین داشت در آستانه بازی تیم ملی با این کشور بار دیگر یاد خاطره خود افتاده و در خصوص حرکت خود توضیحاتی را ارائه داده است.
حرکت تحقیرآمیز برهانی مقابل چینی ها

 


 

به گزارش سرویس فوتبال ملی فرتاک ورزشی،  آرش برهانی در بازی مقابل چین و در بازی‌های آسیایی دوحه یکی از بازیکنان تیم ملی امید ایران بود. این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر 2 در وقت‌های قانونی به پایان رسید و ایران در ضربات پنالتی موفق شد چین را شکست دهد. اتفاق فراموش‌نشدنی این دیدار گل برهانی بعد از دریبل دروازه‌بان چین رخ داد که همراه با توپ روی خط دروازه ایستاد و رو به بازیکنان خودی ایستاد و سپس به آرامی توپ را وارد ضربه کرد.

در حالی‌که بازی ایران و چین در راه است و رسانه‌های چینی هم در چند روز گذشته به این موضوع پرداخته‌اند، آرش برهانی در صفحه شخصی خود دلایل این کار را توضیح داده است.

«یکى از آرزوهاى دوران نوجوانیم این بود که توى بازى شرایطى پیش بیاد که توپ و جورى گل کنم که به تور دروازه نخوره و توپ و بکارم اون طرف خط ، به این آرزوم رسیدم ولى در مورد صدا زدن بچه ها قبل از گل اصلا فکر نکردم، به همین دلیل بعضی‌ها فکر کردن که من احتمالا میخواستم بازیکنان چین رو تحقیر کنم ، در صورتى که اصلا چنین نیتى نداشتم و تمام اون اتفاقها در صدم ثانیه افتاد و منظورم از اون حرکت صدا زدن بچه ها براى خوشحالى بعد از گل بود و به اون طرف قضیه فکر نکرده بودم ، براى تیم کشورمون در بازى فردا مقابل چین آرزوى موفقیت میکنم.»

 

 

 

 

 

 
 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kegn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی ایران مقابل چین/ خروج دژاگه از ترکیب و اضافه شدن امیری