تاریخ انتشار: 1399/01/15 09:52
کد خبر: 66241

احتمال از سرگیری سری A ایتالیا

مسئولان فوتبال ایتالیا به دنبال این هستند تا بازی‌های لیگ دسته اول این کشور را از اوایل خرداد ماه از سربگیرند.
احتمال از سرگیری سری A ایتالیا

بازی‌های سری A ایتالیا تا تاریخ 9 مارس (19 اسفند) به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور پشت‌ درهای بسته برگزار شد تا اینکه با وخامت اوضاع، مسئولان برگزاری این مسابقات دستور به تعلیق مسابقات دادند. حالا خبر می‌رسد که برنامه مسئولان فوتبال ایتالیا از سرگیری لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی این کشور در اوایل ماه خرداد است.

قرنطینه خانگی در کشور ایتالیا تا تاریخ 13 آوریل (25 فروردین) تمدید شده و طبق قوانین وضع شده از سوی دولت ایتالیا، تیم‌های فوتبال در این کشور از جمله تیم‌های سری A نمی‌توانند تمرینات گروهی خود را تا پیش از این تاریخ از سربگیرند.

وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا اعلام کرد که با پنج فدراسیون ورزشی بزرگ این کشور صحبت‌هایی داشته است تا مسابقات فصل جاری از سرگرفته شود و فصل به نتیجه برسد.

براساس گزارش خبرگزاری «Adnkronos» ایتالیا، زمان احتمالی شروع مجدد بازی‌های سری A ایتالیا تاریخ 24 مِی (4 خرداد) یا 31 مِی (11 خرداد) خواهد بود. با این شرایط  زمان از سرگیری تمرینات تیم‌ها بعد از عید پاک (12 آوریل/ 24 فروردین) یا 2 مِی (13 اردیبهشت) خواهد بود.

این خبرگزاری همچنین خبر داد از سرگیری مسابقات در این زمان البته به این بستگی دارد که تا آن زمان هیچ‌کدام از بازیکنان سری A به ویروس کرونا مبتلا نباشند، بازیکنان خارجی دوره قرنطینه خانگی (14 روز) را در بازگشت به ایتالیا سپری کرده باشند و تمرینات با رعایت توصیه‌های بهداشتی برگزار شده باشد.

انتظار می‌رود تست‌های تکمیلی هفته به هفته هم انجام شود تا ضریب اطمینان از به پایان بردن فصل افزایش یابد. همچنین در صورت از سرگیری مسابقات سری A، بازی‌های حداقل در ابتدا پشت درهای بسته  برگزار خواهند شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q7k6a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کرونا برای وزارت ورزش بد نبود!