تاریخ انتشار: 1395/06/14 20:54
اختصاصی/
کد خبر: 263374

قرارداد یک کشتی‌گیر معمولی تیم قهرمان به اندازه کل هزینه آنزان

سرمربی تیم کشتی فرنگی آنزان ایذه پس از نایب‌قهرمانی تیمش در مرحله نخست لیگ کشتی فرنگی کشور، گفت:‌ هدف ما فقط شرکت در این مسابقات بود و توقع کسب سکو نداشتیم.
قرارداد یک کشتی‌گیر معمولی تیم قهرمان به اندازه کل هزینه آنزان

به گزارش فرتاک ورزشی، مصیب مرادی، اظهارکرد:‌ برای حضور در این پیکارها از جوانان‌مان استفاده کرده بودیم و در وزن‌هایی که کشتی‌گیر کم داشتیم نفراتی را با رنکینگ پایین جذب کرده بودیم، چرا که اسپانسر نداشتیم و نمی‌توانستیم هم هزینه کنیم. ‌از طرفی هم می‌خواستیم کشتی‌گیران مستعد شهرستان ایذه را نشان دهیم.تنهاذ باهزینه شخصی کوروش لرستانی مدیر عامل تیم پابه مسابقات گذاشتیم و بیش از انتظار ظاهر شدیم.او تیکه گاه مان بود اگر تیم وارد نمی شود ما هم به مسابقات شرکت نمی کردیم.

سرمربی آنزان گفت:‌ در این مسابقات ما در گروه بهتری نسبت به سینا صنعت ایذه و بیمه رازی قرار گرفتیم و توانستیم تا فینال هم پیش برویم و همین که به فینال رسیدیم، عملا رقابت برای ما تمام شد، چرا که تیم ما در فینال برابر بیمه رازی لرستان قرار گرفت که اصلا قابل قیاس با این تیم نبودیم. قرارداد یک کشتی‌گیر معمولی تیم بیمه رازی به اندازه کل هزینه تیم ما بود.

مرادی در ادامه با بیان این‌که سطح لیگ برتر نسبت به سال‌های گذشته بهتر بود، گفت: ‌امسال هشت تیم در لیگ برتر کشتی فرنگی شرکت داشتند، در حالی که در کشتی آزاد، پنج تیم حضور داشتند و حتی فینال هم انجام نشد ولی در کشتی فرنگی حتی مسابقات تعیین تیم‌های هفتم و هشتم هم برگزار شد، چرا که برای همه کشتی گرفتن مهم بود. 

سرمربی آنزان در پاسخ به این سوال که آیا به رسیدن به جام باشگاه‌های جهان هم فکر می‌کنید؟ گفت:‌ باید با یک تیم قوی در این مسابقات شرکت کرد. قطعا در مرحله دوم لیگ تیم‌هایی مانند سینا صنعت ایذه و پیام نور خوزستان نیز قوی‌تر ظاهر می‌شوند و شاید در مرحله دوم، قرعه خوبی هم به ما نخورد. به هر حال حضور در جام باشگاه‌های جهان سخت است اما اگر حمایت شویم، می‌توانیم خوب کار کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jqze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دست شطرنج‌بازان ایرانی به مدال نرسید
رقابت های قهرمانی شطرنج جوانان جهان؛

المپیک ۲۰۱۶ – ریو

مصدومیتم جدی نیست
المپیک ۲۰۱۶ – ریو