تاریخ انتشار: 1395/06/15 00:20
کد خبر: 263339

منصوریان باید پاسخ گوی حمایت ها باشد

منصوریان تا اینجای کار با این که نتیجه مناسبی کسب نکرده اما مورد حمایت هواداران و اکثر پیش کسوتان است.
منصوریان باید پاسخ گوی حمایت ها باشد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، استقلال تهران روزهای آخر تعطیلات یکماهه لیگ را می گذراند، هم مانند تمامی تیم های حاضر در لیگ شانزدهم، اما با این تفاوت که شرایط منصوریان و استقلال خاص تر است.

منصوریان در این یکماه تلاش کرده تا دوباره میل به پیروزی را در نزد بازیکنان بوجود بیاورد تا بتواند با اتکا به وجود بازیکنان موثری که در اختیار دارد، نتایج لازم را  آن طور که استحقاقش را دارند کسب نمایند.

بدون شک استقلال تهران از لحاظ بازیکن از هیچ تیمی در ایران عقب تر نبوده و حتی خیلی ها اعتقاد دارند که این تیم در نقل و انتقالات به هر آن چه خواسته دست یافته و جای هیچ گونه شکایتی وجود ندارد.

منصوریان با تمام وجود دوست دارد به نتیجه دلخواه برسد اما زمان برایش حیاتی است و تا چند روز دیگر باید به مصاف ماشین سازی تبریز و به دنبال آن به مصاف حریف دیرینه خود در دربی برود.

تا اینجای کار هواداران و پیش کسوتان استقلال بسیار فراتر از حد انتظار منصوریان را مورد حمایت قرار داده اند و الان وقت آن است که سرمربی آبی پوشان پایتخت، جواب این محبت ها را بدهد و اگر علیمنصور در دو بازی اول چهار امتیاز بدست بیاورد، شک نداشته باشید که استقلال در ادامه لیگ در بالای جدول جای خواهد داشت و هر تیمی نمی تواند در برابرش ایستادگی کند و فقط و فقط خودباوری و اعتماد بنفس در بین سرمربی و بازیکنان لازمه این شرط است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oga5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاوه رضایی مهره نجات دهنده استقلال