تاریخ انتشار: 1395/06/15 00:16
کد خبر: 263340

قوچان نژاد خوش یمن است

کاپیتان اسبق تیم ملی گفت:یک مساوی در چین نتیجه خوبی برای ما خواهد بود.
قوچان نژاد خوش یمن است

به گزارش سرویس فوتبال ملی فرتاک ورزشی،محمد پنجعلی درباره دیدار ایران مقابل چین اظهار داشت: مقابل قطر بازی خوبی نکردیم و اگر آن  اشتباه دروازه بان قطری نبود که ما بازی را نبرده بودیم. متاسفانه واقعیت فوتبال ما همان بازی است که در جام ملت ها مقابل عراق داشتیم. کشوری که نه لیگ داشت و نه فوتبال حرفه ای می آید ما را در جام ملت ها می برد و تیم  امیدش هم به المپیک می رود. جایی که ما حسرت 44 ساله حضور در آن را می بریم.

وی ادامه داد: در بازی با قطر نقاط ضعفی داشتیم که اگر آن را برطرف نکنیم، در 9 بازی باقی مانده ما برای رسیدن به جام جهانی با مشکل روبرو خواهیم شد. همیشه مثل دقیقه 94 بازی با قطر دروازه بان ها اشتباه نمی کنند. 

پیشکسوت فوتبال ایران درباره تاثیر حضور رضا قوچان نژاد در ترکیب تیم ملی گفت:خوبی قوچان نژاد این است که همیشه  اشتباهات تیم های حریف مقابل او صورت می گیرد. انگار این بچه خوش روزی است و گل بازی های مهم روزی او می شود.دقیقا مثل بازی ایران مقابل کره جنوبی در سئول که آن گل سرنوشت ساز را پس از توپ دزدی از مدافعان حریف گرفت.

پنجعلی درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی ایران مقابل چین اظهار داشت: با توجه به این که بازی در چین برگزار می شود و ما هم بازی اول را بردیم و چینی ها بازی اول شان را باخته اند،باید انتظار بازی تهاجمی از تیم میزبان را داشت. به نظرم یک نتیجه مساوی هم در چین می تواند برای ما خوب باشد و ما را به هدفمان نزدیک کند.

منبع:کاپ

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pj56a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



عکسی از کی‌روش زیر دست و پای ملی‌پوشان!