تاریخ انتشار: 1399/01/14 12:32
برگشتم چون تیم را دوست داشتم
کد خبر: 66301

عاشوری: سعادتمند می تواند در استقلال موفق شود

بازگشت محسن عاشوری به تیم خوشه طلایی بهانه ای شد برای مصاحبه دوباره با این مربی. هر چند بار او درباره همبازی قدیمی اش هم صحبت کردیم.
عاشوری: سعادتمند می تواند در استقلال موفق شود

احمد سعادتمند – مدیر عامل جدید باشگاه استقلال در تیم های منتخب نوجوانان و جوانان نوشهر همبازی محسن عاشوری بوده است. به اتفاق این گفتگو را می خوانیم:

 

*تمرینات تیم خوشه طلایی هم به طور حتم تعطیل است. در چنین شرایطی بهترین تصمیم برای آینده فوتبال چیست؟

بله تمرینات تیم ما هم به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیم سازمان لیگ تعطیل است. به بچه ها برنامه داده ایم که تمرین کنند اما جای شک و تردیدی نیست برای تیم فوتبال، تمرین گروهی و حضوری بهتر است. فوتبال اگر چه صنعت شده اما هم چنان مبنای آن سلامتی است. من هم موافق از سر گیری بازی ها هستم اما در صورتی که هیچ دغدغه ی خاطری وجود نداشته باشد. هیچ الزامی نباید برای سازمان لیگ برای به پایان بردن بازی ها وجود داشته باشد و به گونه ای عمل کنیم که بازیکن و مربی با ترس و لرز در بازی ها حاضر شوند. اگر ویروس کرونا ریشه کن شود بازی ها باید از سر گرفته شود. در غیر اینصورت بازی ها باید تعطیل شود. باید به این نکته مهم هم توجه کنیم اگر فاصله زمانی زیاد شود از سر گیری دوباره بازی ها شکل خوبی نخواهد داشت.

 

*شما با احمد سعادتمند – مدیر عامل جدید باشگاه استقلال همبازی بودی. در چه پستی بازی می کرد؟ با توجه به شناختی که از او داری آیا از عهده مدیریت باشگاه استقلال بر خواهد آمد؟

بله زمانی که در تیم منتخب نوجوانان و جوانان نوشهر بازی می کرد با احمد همبازی بودم. به نظرم در پست دفاع راست بازی می کرد. البته دفاع وسط هم دیده بودم که بازی کند. بعد از آن من به تهران آمدم. در خصوص استقلالی یا پرسپولیسی بودن که شک ندارم سوال خواهید کرد باید بگویم در آن وقت خیلی این موضوع داغ نبود. اما در خصوص این سوال که مطرح کردید آیا ازمدیریت باشگاه استقلال بر خواهد آمد یا نه باید بگویم احمد مدیر باتجربه ای در ورزش کشور است. او سال های سال است که مدیریت در سطح کلان ورزش را تجربه می کند و حتی با مدیریت در فوتبال هم بیگانه نیست به طوریکه در برهه ای مدیر عامل باشگاه نساجی بود. به نظرم در چند فدراسیون هم حضور داشته. در برهه ای که من در تیم خونه به خونه بودم به همراه فرشاد پیوس ایشان مدیریت ورزش استان را برعهده داشت. آنجا همه از مدیریتش تعریف می کردند و اینکه توانی که برای رفع مشکلات می گذارد. البته باید به این نکته مهم اشاره کنم استقلال با مشکلات عدیده ای روبرو است که یکی از آنها بحث مالی است. مدیریت در چنین باشگاه هایی به طور حتم سخت است اما فکر می کنم همبازی قدیمی ام همه شرایط و جوانب را سنجیده و مدیریت باشگاه استقلال را برعهده گرفته. نه به این خاطر که همشهری ام است. به این خاطر که سال های سال در حال مدیریت در ورزش است برای او آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم چالش ها را در استقلال یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد و در نهایت بتواند به استقلال و فوتبال مملکت خدمت کند. یکی از حسن های مدیریت او این است که انرژی و وقت می گذارد.

 

*بازگشت شما به تیم خوشه طلایی؛ از این تیم جدا شده بودید و بازگشت شما به این تیم کمی عجیب بود!

در یک مقطعی مدیریت محترم باشگاه به این نتیجه رسید که در کادر فنی تیم تغییر و تحول ایجاد کند. من به این دیدگاه احترام گذاشتم و قادر نبودم روزهای خوبی که در کنار هم داشتیم را فراموش کنیم و و قطع همکاری ما در سایه ی احترام متقابل صورت گرفت. مدیریت باشگاه انسان علاقمند و جاه طلبی است و تاکید دارد خیلی زود به موفقیت ها دست پیدا کند در حالی که تاکید من این بوده در کنار جاه طلبی باید امکانات هم باشد. به هر صورت من به خاطر منافع تیم کنار آمدم و بعد از جدایی محمود فکری دوباره بحث حضور من مطرح شد. نزدیک به سه هفته از طریق رابط در ارتباط بودیم. من بی میل با حضور دوباره نبودم به خصوص که یک جورهایی در شکل گیری تیم خوشه طلایی دخیل بودم و این تیم را دوست دارم. صحبت ها جدی شد و با همان قرارداد گذشته برگشتم. قراردادم پابرجا بوده و پای شرط و شروطی هم در میان نیست و در نهایت تصمیم گرفت با مدیر عامل تیم خوشه طلایی ادامه بدهم که یک مدیر علاقمند و زحمتکش در فوتبال است. تنها فرزاد آشوبی از سوی باشگاه به عنوان دستیار به کادر فنی تیم اضافه شده است. مربی با اخلاق و علاقمندی است و به طور حتم این توانمندی را دارد که در ادامه مسیر به تیم کمک کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ogbz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 عاشوری با خوشه طلایی به توافق رسید