تاریخ انتشار: 1399/01/14 10:00
کد خبر: 66309

برنامه سبزپوشان اصفهانی در سال 99

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که اکنون با کسب ۲۲ امتیاز از ۲۱ بازی در رده ۱۱ جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد، در سال ۱۳۹۹ باید در ادامه مسابقات لیگ نوزدهم، لیگ بیستم و جام حذفی سال جدید شرکت کند.
برنامه سبزپوشان اصفهانی در سال 99

شاگردان رادولوویچ مونته نگرویی که لیگ را ضعیف شروع کردند هفته به هفته بهتر شدند. آن‌ها در سال ۹۹ باید در ۹ مسابقه لیگ برتر شرکت کنند.

سبز‌ها ابتدا در مشهد به مصاف شهرخودرو می‌روند و پس از آن در اصفهان میزبان پیکان هستند. شاهین شهرداری بوشهر، ماشین سازی تبریز، فولاد خوزستان، نفت مسجدسلیمان، پرسپولیس تهران، نساجی مازندران و گل گهر سیرجان دیگر حریف‌های ذوبی‌ها محسوب می‌شوند.

با پایان این مسابقات در تاریخ ۳ خرداد، ذوب آهن یکی - ۲ ماه استراحت می‌کند تا آماده شروع لیگ بیستم و جام حذفی شود. با توجه به نتایج این تیم در ادامه مسابقات لیگ نوزدهم، ماندن و یا اخراج رادولوویچ مشخص می‌شود.

البته به احتمال زیاد برخی از ستاره‌های این تیم مانند مهدی خلیل لبنانی، دانیال اسماعیلی فر و دارکو بیدوف از این تیم جدا خواهند شد.

البته تاریخ‌های اعلام شده برای قبل از اجرای طرح تعطیلی مسابقات ورزشی است و احتمال دارد رقابت‌های لیگ برتر بازهم لغو شود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gq6kn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جمشیدی: ما پیگیر کاهش دستمزد‌ها نیستیم