تاریخ انتشار: 1395/06/14 17:44
اختصاصی/
کد خبر: 263442

بررسی عملکرد تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پنج هفته گذشته لیگ یک

تیم نفت مسجدسلیمان با گذشت ۵ هفته از لیگ یک فقط یک شکست در کارنامه خود دارد که این می‌تواند آینده‌ای روشن را برای این تیم خوزستانی رقم بزند تا در هفته‌های آینده امتیازات بیشتری به دست آورد و فاصله چند پله‌ای با صدر جدول را از بین ببرد.
بررسی عملکرد تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پنج هفته گذشته لیگ یک

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، تیم نفت مسجدسلیمان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور میزبان مس رفسنجان بود.

در این دیدار که در استادیوم شهید بهنام محمدی‌راد مسجدسلیمان برگزار شد شاگردان سهراب بختیاری‌زاده به تساوی بدون گل رضایت دادند تا با کسب یک امتیاز جایگاهشان در جدول لیگ یک تغییری نکند.

تیم نفت مسجدسلیمان تا پایان هفته چهارم این رقابت‌ها با کسب 2 برد یک تساوی و یک باخت با 7 امتیاز در رده ششم جدول لیگ دسته یک قرار داشت که امیدوار بود با کسب 3 امتیاز در بازی مقابل مس کرمان سومین برد خانگی خود را به دست آورد تا فاصله‌اش با صدر جدول کمتر شود ولی با این تساوی جایگاه 2 تیم در جدول تغییری نکرد و مس رفسنجان همچنان نیز در قعر جدول قرار دارد.

زردپوشان مسجدسلیمانی در هفته نخستین لیگ یک برابر ایرانجوان بوشهر به برتری 3 بر صفر دست یافتند کهبا برد در این بازی نتیجه خوبی برابر بوشهری‌ها به دست آوردند و لیگ را با طعم شیرین پیروزی آغاز کردند تا با امید راهشان ادامه دهند.

در هفته دوم اما نفتی‌ها در قائم‌شهر میهمان نساجی مازندران بودند که در این بازی نتیجه را واگذار کردند، شاگردان بختیاری‌زاده در این دیدار شکست 2 بر 1 را پذیرفتند ولی امیدشان برای پیروزی‌ در بازی‌های آینده را از دست ندادند.

مسجدسلیمانی‌ها در هفته سوم این رقابت‌ها در دومین دیدار خانگی خود در ورزشگاه شهید بهنام محمدی‌راد پایتخت نفت خاورمیانه مقابل فجر شهید سپاسی شیراز به میدان رفتند که با نتیجه 2 بر صفر حریف را شکست دادند و با خوشحالی زمین مسابقه را ترک کردند.

نفتی‌ها در هفته چهارم میهمان گل‌گهر سیرجان صدر نشین جدول لیگ یک بودند که توانستند با یک تساوی ارزشمند و کسب یک امتیاز دست پر به مسجدسلیمان بازگردند.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با گذشت 5 هفته از لیگ یک فقط یک شکست در کارنامه خود دارد که این می‌تواند آینده‌ای روشن را برای این تیم خوزستانی رقم بزند تا در هفته‌های آینده امتیازات بیشتری به دست آورد و فاصله چند پله‌ای با صدر جدول را از بین ببرد.

خبرنگار: "حسین یزدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlagy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نفت مسجدسلیمان-ایرانجوان بوشهر/دیداری حساس در گرمای جنوب