تاریخ انتشار: 1395/06/14 18:00
کد خبر: 263436

بیانیه تند کانون هواداران باشگاه استقلال خطاب به خبر 20:30

کمیته مشوقین باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای نسبت به اتفاقات چند وقت اخیر برخی‌ از رسانه‌ها واکنش نشان دادند.
بیانیه تند کانون هواداران باشگاه استقلال خطاب به خبر 20:30

کمیته مشوقین باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای نسبت به اتفاقات چند وقت اخیر برخی‌ از رسانه‌ها واکنش نشان دادند. این بیانیه به شرح زیر است:

این روزها بیش از هر زمان دیگرى برخی از رسانه‌ها هر روز تمام مشکلات و معضلات فوتبال را نادیده گرفته و فقط به حضور لیدرها در تمرین استقلال مى‌پردازند. درست مانند چند ماه پیش که حضور چند بانوى استقلالى را در تمرین تبدیل به معضلى بزرگ براى فوتبال کردند! بدیهی است که این کنشها با واکنش ما همراه باشد، اما نه واکنشى که آنها دوست دارند، بلکه مثل خودشان با آنها رفتار می‌کنیم.

روى صحبت ما با على رضوانى عزیز است که دو سه سال قبل وقتى على دایى با رفتگران زحمتکش شهردارى وارد چالش کوچکى شد، در یکى از سفره‌خانه‌هاى فرحزاد با دوستان نشستند و بسترى را فراهم کردند که راحت‌تر بتوانند دایى را در رسانه‌های‌شان بکوبند. اکنون سوالی فکر ما را مشغول کرده و  آن هم اینکه طرح و برنامه‌ریزى آیتم‌هاى رسانه ملى باید در سفره‌خانه‌ها صورت بگیرد؟ آیا شأن و منزلت رسانه ملى آنقدر بى‌ارزش است که باید این‌گونه تلاش کنند که برنامه بهترى را روى آنتن ببرند؟

اکنون می‌بینیم که گزارشگر خارج از گود 20:30 نان و پنیر خوردن لیدرها در تمرین استقلال را سوژه می‌کند و مدعی شده که تمرین استقلال جاى این کارها نیست! مگر خلاف شرع صورت گرفته که این‌گونه مسئله را با دوستان‌تان بزرگ می‌کنید؟ نان و پنیر خوردن در تمرین استقلال جرم است، اما تصمیم‌گیرى در سفره خانه براى آیتم‌هاى رسانه ملى و چگونگى کوبیدن افراد، هیچ عیبى ندارد؟

به‌طور قطع ما منتظر جواب جنابعالى خواهیم بود و اگر دوست داشتید، داستان سفره خانه فرحزاد را با جزئیات بیشترى براى مردم شرح دهیم! آقاى گزارشگر، شما بابت زمانی که از رسانه ملى می‌گیرید تا معضلات فوتبال را منعکس کنید، مسئول هستید. باور کنید نان و پنیر خوردن لیدرها در تمرین معضلى براى فوتبال نخواهد بود، چون معضلات فوتبال ایران را آنهایى هم که اصلاً فوتبالى نیستند، می‌دانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lb586

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدول گلزنان لیگ یک تا هفته پنجم