تاریخ انتشار: 1395/06/14 17:56
کد خبر: 263437

عملکرد تیم های گیلانی تا پایان هفته پنجم لیگ یک

تیم ریشه دار سپیدرود رشت موفق شد تا در یک مسابقه تماشایی تیم پر مهره و متمول خونه به خونه بالا را با نتیجه سنگین سه بر یک شکست دهد و به جمع صدرنشینان لیگ دسته اول بازگردد.
عملکرد تیم های گیلانی تا پایان هفته پنجم لیگ یک

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، در چارچوب هفته پنجم از لیگ دسته اول ایران عصر روز آدینه تیم سپیدرود رشت موفق شد تا با نتیجه سه بر یک تیم پر مهره خونه به خونه را با شکست بدرقه نماید. 

بنابراین گزارش، این مسابقه که در یک هوای به شدت بارانی و با حضور بیش از پنج هزار هوادار برگزار شد قضاوت آن برعهده محمدرضا اکبریان بود که بابک داوری و میریعقوب حجتی وی را در این کار یاری می کردند.
گل های سپیدرود را در این مسابقه سهیل حق شناس در دقایق 10 و 62 و میثم فردوسی در دقیقه 95 به ثمر رساندند و تنها گل خونه به خونه را حمید کاظمی در دقیقه 73 وارد دروازه میربان کرد.


در این مسابقه مازیار زارع در دقیقه 44 و مهدی خیری در دقیقه 73 از تیم خونه به خونه و محمد میری در دقیقه 65 از تیم سپیدرود از داور میدان کارت زرد دریافت نمودند و علی رضا مرزبان سرمربی در دقیقه 35 به دلیل اعتراض بیش از حد به داور از سوی قاضی زمین از مسابقه اخراج شد.


این مسابقه نخستین دربی گیلان و مازندران در لیگ دسته اول امسال بین این دو تیم برگزار شد که تا پایان فصل هفت بار دیگر تکرار خواهد شد و نبرد سپیدرود و خونه به خونه مسابقه ای بین دو دنیایمتفاوت بود، جایی که تیمی مانند سپیدرود با قدمتی حدود نیم قرن در برابر تیمی تازه تاسیس اما متمول قرار گرفته بودند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4md89y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراض نظیف کار به اخراج بی دلیلش از زمین بازی