تاریخ انتشار: 1395/06/14 17:46
کد خبر: 263441

سردار آزمون در بین ۱۰ بازیکن آینده‌دار جام جهانی 2018 +عکس

رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در حال پی‌گیری است و تیم‌ها تمام تلاششان بر این است که در بالاترین سطح ملی به پیکار بپردازند.
سردار آزمون در بین ۱۰ بازیکن آینده‌دار جام جهانی 2018 +عکس

به گزارش فرتاک ورزشی، یک سایت خارجی (سایت espn) ۱۰ بازیکن آینده‌دار که در جام‌جهانی آینده بر سر زبان‌ها می‌افتند را منتشر کرد که نام سردار آزمون، جوان ایرانی به چشم می‌خورد.

 

سردار آزمون که در 19 بازی ملی رکورد 15 گل را در اختیار دارد یکی از امیدهای ایران برای رسیدن به جام‌جهانی است. وی که از فصل پیش با تیم روستوف روسیه توانست با کسب مقام دوم در این لیگ جواز حضور در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا بدست آورد یکی از ستاره‌های این تحلیل محسوب می‌شود.وی با گلزنی خود در برابر تیم‌های اندرلخت بلژیک و آژاکس هلند توانست برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا به تیمش کمک کند.

 

جوان گنبدکاووسی در سال 2013 پس از تعداد اندک بازی که برای سپاهان انجام داد به تیم روبین‌کازان روسیه رفت و سال‌های خوبی را در آن تیم گذراند. وی در سال 2015 به صورت قرضی به تیم روستوف رفت و پس از بازی‌های بسیار خوب،به این تیم پیوست.

برسانت سلینا، جوان 19 ساله کشور کوزوو سال 2012 به تیم جوانان منچسترسیتی راه یافت و این هفته با تیم فنلاند بازی دارد و امیدوار است این هافبک هجومی بتواند برای تیمش ستاره شود.

 

امره مور، دیگر بازیکن راه یافته به جمع زرد پوشان سیگنال ایدونا پارک در این لیست قرار دارد. این بازیکن که در یورو تمام اذهان را به سمت خود کشید و باعث شد که بلافاصله توخل با او قرارداد بندد. این ستاره 19 ترکیه‌ای بسیار امیدوار است که به همراه آردا و فاتح تریم به جمع 32 تیم جام‌جهانی بپیوندد.

 

کریستین پولیسیچ، بازیکن آمریکایی که پس از بازی‌های خوب خود در تیم ملی و باشگاهی در دید توخل و دستیارانش افتاد در ژانویه 2015 به تیم بورسیادورتموند پیوست. وی که تنها 17 سال دارد در پست هافبک توانسته 9 بازی برای زنبورها انجام دهد و دوگل نیز به ثمر رساند.

 

گابریل خسوس، نام آشنا برای طرفداران برزیل در المپیک نیز در این لیست قرار دارد. وی که با تکنیک بالای خود در تیم پالمیراس به عنوان نیمار دوم شناخته شد از طرف تیم‌هایی چون بارسلونا و منچسترسیتی پیشنهاد دریافت کرد که سرانجام با مبلغ 27 میلیون پوند در ژانویه سال آتی به تیم گواردیولا می‌پیوندد.

 

خسوس در بازی‌های المپیک عیار بالای خود را نشان داد و به همراه نیمار یکی از عوامل مهم در کسب مدال طلای ریو 2016 محسوب می‌شود.وی در بازی با اکوادور دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند.

 

عمر عبدالرحمن، ستاره جوان اماراتی که با موهای بلندش برای ایرانیان شناخته شده با تکنیک ناب خود جلوه ای دیگر به آسیا داده است. وی با امارات توانست در جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا با ژاپن را از میان بردارد و با پیروزی مقابل عراق مقام سوم را کسب کند.

 

طاهر محمد اهل کشور مصر یکی از با استعداد ترین بازیکنان قاره آفریقا به شمار می‌رود. وی که در تیم دسته دومی لیگ فرانسه به نام لو آور بازی می‌کند در تلاش است که با کمک تیمش از گروه سختی که قرار دارد بعد از 28 سال به جام‌جهانی صعود کند.

 

پاتریک ووماسی بازیکن اهل غنا که در تیم آستانه قزاقستان بازی ‌می‌کند در لیگ قهرمانان اروپای فصل پیش توانست دو گل به تیم‌های بنفیکا و گالاتاسرای بزند و با تیمش برای اتلتیکومادرید، نایب قهرمان همان سال دردسر ایجاد کند و یاران سیمئونه را با کسب یک امتیاز بدرقه کند.

 

الکساندر زینچنکو یکی دیگر از جوانان سیتیزن‌ها است که قرضی در تیم آیندهوون هلند بازی می‌کند.این بازیکن 19 ساله اکراینی در یورو 2016 خوش درخشید و با پیشرفت خود در این دو سال می‌تواند در روسیه تاثیرگذار واقع شود.

 

مارکو پیاتسا آخرین فرد از این لیست است که در تیم کرواسی بر سر زبان‌ها افتاد و توانست نزدیک به دو ماه گذشته با مبلغ 23 میلیون یورو به قهرمان ایتالیا بپیوندد. وی که با تیم کرواسی بازی بسیار زیبایی را در یورو ارائه داد یکی از برترین افراد این لیست برای درخشش در جام‌جهانی شمرده می‌شود.

 

حال باید دید در جام‌جهانی که مهمترین رقابت ملی نامیده می‌شود چه کسی برنده نهایی خواهد بود و بازی زیباتری ارائه خواهد کرد.


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkaqj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



قطری ها می خواهند با فیلمی که دارند نکونام و سردار را محروم کنند

ایران 2- قطر 0؛ خدا دوستمان داشت!
در پرحاشیه ترین بازی تاریخ با قطر