تاریخ انتشار: 1399/01/13 12:00
کد خبر: 66367

۱۸ روز در قرنطینه ماندم اما حالا بهتر هستم/بدترین لحظات زندگی ام را پشت سر گذاشتم

پپه رینا، دروازه‌بان اسپانیایی استون ویلا، پیرامون شرایط بیماری اش در چند روز گذشته اظهار نظر کرد.
 ۱۸ روز در قرنطینه ماندم اما حالا بهتر هستم/بدترین لحظات زندگی ام را پشت سر گذاشتم

ویروس کرونا همچنان یکی از بزرگترین مشکلات دنیا محسوب می شود و روزانه تعداد زیادی جان خود را به خاطر ابتلا به این ویروس از دست می دهند. همچنین بعد از ایتالیا حالا سایر کشورهای اروپایی نیز به شکل گسترده ای با این ویروس ترسناک دست و پنجه نرم می کنند.

ویروس کرونا علاوه بر افراد عادی، ورزشکاران و فوتبالیست ها را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است. چند بازیکن مطرح سری آ از جمله از چند ستاره تیم یوونتوس به کرونا مبتلا شدند تا مشخص شود که این ویروس ورزشکار یا غیر ورزشکار نمی شناسد و می تواند هر کسی را مورد هدف قرار دهد.

یکی از بازیکنانی که طی هفته های گذشته از بروز علائم ویروس کرونا در خودش صحبت کرد، دروازه بان سابق لیورپول و حال حاضر استون ویلا یعنی پپه رینا بود. رینا حالا از بهبود نسبی وضعیت خود بعد از قرنطینه خانگی خبر داده است: " بعد از اینکه یک سری علائم از جمله تب، سردرد و سرفه در من مشاهده شد، ۱۸ روز در قرنطینه ماندم اما حالا بهتر هستم.

من حتی یک هفته اول از اتاق خودم هم خارج نشدم. در یکی از این روزها حدود ۲۵ دقیقه با مشکل تنگی نفس و کمبود اکسیژن مواجه شدم که از آن می توانم به عنوان بدترین لحظه زندگی ام یاد کنم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vlpdj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تست کرونا قهرمان المپیک مثبت اعلام شد