تاریخ انتشار: 1395/06/14 14:44
کد خبر: 263492

اخبار کوتاه داماش گیلان پیش از مسابقه با نفت نوین آبادان

آخرین خبرهای کوتاه از باشگاه داماش گیلان پیش از اولین دیدار خانگی این تیم در لیگ دسته دوم را در این مطلب خواهید خواند.
اخبار کوتاه داماش گیلان پیش از مسابقه با نفت نوین آبادان

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، آخرین خبرهای کوتاه از باشگاه داماش گیلان پیش از اولین دیدار خانگی این تیم در لیگ دسته دوم را در این مطلب خواهید خواند. 

*آخرین تمرین داماش گیلان با فراخوان از سوی هواداران

آخرین تمرین پیش از بازی داماش گیلان در حضور هواداران این تیم برگزار می شود. 

آخرین تمرین داماشی ها پیش از دیدار این تیم برابر صنعت نفت نوین آبادان از ساعت 17:15 یکشنبه 14 شهریور در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار خواهد شد. 

هواداران داماش گیلان طی فراخوانی اعلام کردند که به جهت روحیه بخشی به تیم پیش از دیدار نخست خانگی اش در لیگ دو، به استادیوم 65 ساله شهر رشت خواهند آمد.

 

*تماشای داماش گیلان - نفت نوین آبادان رایگان شد

تماشای نخستین بازی خانگی داماشی ها به صورت رایگان خواهد بود.

تماشای دیدار تیم های داماش گیلان و صنعت نفت نوین آبادان در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور برای هواداران به صورت رایگان خواهد بود. 

شنیده ها حاکیست، این تصمیم پس از رایزنی ظهر یکشنبه (امروز) باشگاه داماش گیلان با هیات فوتبال استان و پرداخت مبلغ ورودی صورت پذیرفته است.

 

*نظیف کار تنها محروم داماش گیلان در بازی با نفت

داماش گیلان در دیداربرابر حریف آبادانی اش مدافع میانی خود را در اختیار ندارد.

دیدار تیم های داماش گیلان وصنعت نفت نوین آبادان عصر دوشنبه در حالی برگزار خواهد شد که داماشی ها علیرضا نظیف کار را به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی برابر شهرداری بندرعباس در اختیار نخواهد داشت. 

همچنین گمان می رفت که محمد مختاری نیز به دلیل محرومیت در این بازی نیز غایب خواهد بود که طبق استعلامات باشگاه داماش گیلان این بازیکن مشکلی برای حضور در دیدار عصر دوشنبه داماشی ها نخواهد داشت. 

 

*لباس های اول و دوم داماشی ها برای فصل جدید رسید

طراحی و رنگ لباس های اول و دوم داماشی ها برای فصل جدید رقابت های لیگ دو مشخص شد.

داماشی ها از دیدار فردای خود برابر صنعت نفت نوین آبادان از لباس های طرح جدید خود استفاده خواهند کرد. 

لباس اول داماشی ها به رنگ آبی لاجوردی با سرآستین ها و رگه ها اناری خواهد بود. همچنین لباس دوم داماشی ها نیز با رنگ سفید با آستین ها و رگه های فیروزه ای و لباس سوم نیز سرمه ای تیره با سر آستین ها و رگه های زرشکی خواهد بود. 

 

* کارت رامیز محمد اف صادر شد 

کارت رامیز محمداف از سوی فدراسیون فوتبال صادر شد.

رامیز محمد اف سرمربی آذربایجانی داماش گیلان که به دلیل عدم صدور کارت اش در بازی پیشین این تیم برابر شهرداری بندرعباس نمی توانست بر روی نیمکت بنشیند، با صدور آی دی کارتش از سوی فدراسیون فوتبال ایران برای حضور در کنار زمین در دیدار های آتی داماش مشکلی نخواهد داشت.

 

*اردوی پیش از بازی داماشی ها در هتل اردیبهشت

هتل محل اقامت داماشی ها پیش از دیدار برابر نفت نوین مشخص شد.

بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال داماش گیلان پس از برگزاری آخرین تمرین خود در عصر یکشنبه، شب قبل از بازی را در هتل اردیبهشت رشت سپری خواهند کرد. 

دیدار تیم های داماش گیلان و نفت نوین آبادان از ساعت 17:15 دوشنبه 15 شهریور در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار خواهد شد. 

 

* مستقیم قاضی دیدار داماش و نفت نوین

تیم داوری دیدار تیم های داماش گیلان و نفت نوین آبادان از سوی دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ایران مشخص شد. 

غلامرضا مستقیم با کمک های علیرضا شهری و محمد گوهری نژاد کار قضاوت دیدار تیم های داماش گیلان و صنعت نفت نوین آبادان را برعهده خواهند داشت. همچنین سیامک شرفی نیز به عنوان داور چهارم این دیدار معرفی شده است. 

 

*بنرهای اطلاع رسانی باشگاه داماش گیلان در سطح شهر

بنرهای اطلاع رسانی بازی داماش –نفت نوین در سطح شهر رشت نصب شد.

بنرهای بزرگ باشگاه داماش گیلان برای دیدار عصر دوشنبه این تیم مقابل صنعت نفت نوین آبادان شب گذشته در نقاط مختلف شهر رشت نصب شد. 

این بنرها در دو سایز بزرگ 2.5*3.5 و کوچک 1*3 در چند میدان اصلی شهر نصب شده است. دیدار تیم های داماش گیلان و نفت نوین آبادان رایگان خواهد بود. 

   

*برنامه جام حذفی اعلام شد / مهرگان دره شهر – داماش گیلان در استادیوم دره شهر

برنامه مرحله دوم مسابقات جام حذفی اعلام شد.

کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برنامه مرحله دوم رقابت های جام حذفی فصل 96-95 را اعلام کرد و بر این اساس داماش گیلان در استادیوم شهید کولیوند دره شهر ایلام مهمان تیم مهرگان دره شهر که تحت حمایت جهانگیر عسگری بازیکن سابق داماش است خواهد بود. 

این دیدار از ساعت 16:30 روز یکشنبه 21 شهریور ماه برگزار خواهد شد. 

مرحله سوم جام حذفی نیز قرار است با حضور 30 تیم منتخب این مرحله به همراه 34 تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته اول اوایل مهرماه برگزار شود./وارش اسپورت

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wqomv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 از شکست غیرمنتظره ی داماش در بندرعباس تا پیروزی شهید کریمی جویبار در اولین تجربه لیگ دویی
اختصاصی/ بررسی گروه دوم لیگ دو؛