تاریخ انتشار: 1395/06/14 14:24
کد خبر: 263494

چین از AFC درخواست کرد که به جنجال بازی ایران-قطر رسیدگی کند+ عکس های درگیری ها

چینی ها به ماجرای درگیری بازی ایران-قطر وارد شدند و خواهان برخورد AFC با مسببین اتفاقات آن دیدار شد.
چین از AFC درخواست کرد که به جنجال بازی ایران-قطر رسیدگی کند+ عکس های درگیری ها
به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی، یک سایت چینی در آستانه دیدار تیم ملی کشورشان مقابل ایران در یک گزارش، به درگیری های بازی ایران و قطر پرداخت و از عدم رسیدگی AFC به اتفاقات این مسابقه گلایه کرد.

بنا بر این گزارش، بازیکنان و کادر فنی تیم ملی ایران بارها در طول جریان مسابقه نسبت به تصمیمات داور این دیدار اعتراض داشتند و چندین مرتبه قاضی این مسابقه را به خاطر تصمیماتش مورد مواخذه قرار دادند. همین مساله باعث شد جو ورزشگاه ملتهب شود. بعد از سوت پایان نیمه نخست کادر فنی ایران به همراه کارلوس کی روش به دور داور در مرکز زمین حلقه زدند و به او اعتراض کردند.

ایران قطر
ایران قطر

در دقیقه چهارم اوقات اضافه نیمه دوم، روی اشتباه دروازه بان قطر، ایران گل برتری را به ثمر رساند. خوشحالی ایرانی ها از گل زده به مذاق سرمربی قطر خوش نیامد و او به همراه بازیکنانش به طرف ایرانی هجوم بردند. درگیری شدیدی بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد. از ویدیوها خیلی سخت می شد متوجه شد چه اتفاقی رخ داده است.

در نهایت ایران یک گل دیگر را هم در دقیقه 100 به ثمر رساند. بازیکنان دو تیم پس از پایان مسابقه با تدابیر شدید امنیتی از زمین خارج شدند تا دوباره درگیری به وجود نیاید.

ایران قطر
ایران قطر

در پایان این گزارش آمده است: "ورزشگاه آزادی می تواند 100 هزار نفر را در داخل خودش جای بدهد و به یک جهنم برای حریفان ایران تبدیل شود. بالطبع ما اصلا دوست نداریم دیگر اتفاقات بازی ایران و قطر تکرار شود. متاسفانه هنوز ای اف سی درباره اتفاقات این بازی تصمیمی نگرفته است و ما فقط به دنبال رعایت عدالت هستیم. برای ما هیچ فرق نمی کند که رای چگونه باشد. ما فقط به دنبال این هستیم تا فضای مسابقه همچنان وجود داشته باشد. "

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y58me

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایران - کره‌جنوبی؛ ساعت ۲۰ بیستم مهرماه در ورزشگاه آزادی