تاریخ انتشار: 1395/06/14 10:38
کد خبر: 263529

حمایت باشگاه خونه به خونه از مرزبان

با اینکه تیم خونه به خونه در 3 بازی اخیر تنها 2 امتیاز کسب کرده است و با 8 امتیاز تا رده نهم جدول پایین آمده است تمام قد از کادر فنی خود حمایت کرده است!
حمایت باشگاه خونه به خونه از مرزبان

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی و به نقل از سایت این باشگاه:« باشگاه علیرغم شکست حمایت قاطعانه خود را از سرمربی و بازیکنان تیم اعلام می کند و معتقد است باخت هم جزئی از فوتبال است و باید تلاش شود تا با درس گرفتن از این شکست ها برای موفقیت تیم گام برداشته شود. انتخاب ترکیب تیم در بازی های لیگ بر عهده سرمربی تیم می باشد و سرمربی تیم بهتر از هواداران و رسانه ها می دانند باید از کدام بازیکن خود بازی بگیرد و کدام بازیکن را روی نیمکت بنشاند. هم چنین انتخاب مربی خارجی برای تیم هم با هماهنگی سرمربی تیم و باشگاه صورت گرفته تا فصل را با کادر فنی قوی تری ادامه دهیم. باشگاه خونه به خونه مازندران تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا با انتخاب بازیکنان توامند و کادر فنی قوی به آرزوی چندین ساله فوتبال دوستان مازندران جامه عمل بپوشاند و برای رسیدن به این امر مهم دست از تلاش برنخواهد داشت.

درست است که از سه بازی اخیر موفق به کسب 2 امتیاز شدیم ولی بازیکنان و کادر فنی با حمایت و همدلی هواداران واقعی و دلسوز خونه به خونه تلاش خواهند کرد در بازی های آینده، مخصوصا بازی با آلومینیوم اراک سربلند از زمین بیرون بیایند و شادی را به مردم بابل و مازندران هدیه دهند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2anyrl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نظرمحمدی: خودم را قربانی کردم تا سپیدرود را قربانی نبینم
تیم اصلی سپیدرود را از هفته بعد ببینید