تاریخ انتشار: 1395/06/14 10:02
کد خبر: 263535

هادی ساعی:چرا مدیریت فدراسیون را کنار نمی‌گذارند?وصله غرض‌ورزی به من نچسبانند

هادی ساعی می‌گوید که نمی‌خواهد در خصوص نتایج ضعیف تکواندو در المپیک کارشناسی کند زیرا فدراسیون وصله غرض‌ورزی شخصی را به وی می‌چسباند
هادی ساعی:چرا مدیریت فدراسیون را کنار نمی‌گذارند?وصله غرض‌ورزی به من نچسبانند

به گزارش سرویس ورزش های رزمی فرتاک ورزشی،به نقل از ایسنا، تیم ملی تکواندوی ایران بدون کسب مدال در بخش مردان در المپیک به کارش پایان داد تا بدترین نتیجه تکواندوی ایران در تاریخ المپیک رقم بخورد.

هادی ساعی پرافتخارترین ورزشکار ایران در المپیک و تکواندو در گفت‌وگو با ایسنا بعد از کسب نتایج ضعیف تکواندو، با بیان اینکه هر صحبتی بکند فدراسیون آن را غرض‌ورزی قلمداد می‌کند، اظهار کرد: من دلم به حال تکواندو می‌سوزد که به این روز افتاده است. تاکنون هم صحبتی نکرده‌ام. بعد از شکست تکواندوکاران کارشناسان زیادی صحبت کردند که فدراسیون دلیل صحبت‌های آن‌ها را غرض‌ورزی شخصی می‌داند. من نمی‌خواهم این وصله‌ها به من بخورد و کارشناسی نمی‌کنم.

وی ادامه داد: صحبت‌ می‌کنیم می‌گویند غرض‌ورزی است صحبت هم نمی‌کنیم فکر می‌کنند کارشان درست است. من نمی‌دانم با چه رویی کارشناسی جامعه تکواندو را غرض‌ورزی شخصی می‌دانند. ببینید شما خودتان چه کردید که کل جامعه تکواندو به قول شما غرض‌ورزی دارند. مشکل را در خودتان جستجو کنید نه در جامعه تکواندو.

دارنده دو مدال طلا و یک برنز المپیک در ادامه افزود: رفتارهای فدراسیون زشت است و هر چه جامعه تکواندو می‌گوید را به مسائل شخصی مربوط می‌دانند. اگر همه‌ی جامعه تکواندو با شما مشکل دارد چرا مدیریت فدراسیون را کنار نمی‌گذارید؟

ساعی اضافه کرد: من نمی‌دانم تمام مدال‌آوران المپیک در تکواندو چرا باید با فدراسیون مشکل داشته باشند. آیا مشکل از قهرمانان است؟ فدراسیون که صندلی خود را بر پایه مدال‌های قهرمانان استوار کرده‌ حالا حرف هیچ کس را قبول ندارند.

وی گفت: نتیجه تکواندو در المپیک به حدی ضعیف بود که نیازی به صحبت کارشناسان نیست. مردم خودشان همه چیز را دیدند و حتی نیازی به صحبت کارشناسان نیست. هر کسی من را در خیابان می‌بیند می‌پرسد که چرا در المپیک نتیجه نگرفتیم.

ساعی در خصوص آسیب شناسی‌ها و بررسی عملکرد تکواندو گفت: فدراسیون در المپیک لندن بعد از کسب نشان نقره آسیب شناسی کرد اما نتیجه المپیک ریو بدتر شد. باز هم بعد المپیک ریو دلایل عملکرد تکواندو را بررسی کردند و می‌ترسم با این وضعیت در المپیک 2020 سهمیه هم نگیریم!

ساعی در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت فدراسیون اگر قوی بود باید در بحران، مدیریت درستی می‌کرد و در المپیک نتیجه می‌گرفتیم. حرف‌های زیادی دارم که الان زمان گفتن آن‌ها نیست. صبر کردیم و حالا نتیجه مدیریت ضعیف تکواندو را دیدیم. زمانی می‌رسد که خیلی صحبت‌ها را مطرح خواهم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kae5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حرف دل مینو مداح/ جواب سه سال زحمتم این نبود