تاریخ انتشار: 1395/06/14 00:27
کد خبر: 263558

ستاره پرسپولیس ونقشی جدید در تیم ملی

اگر اشکان دژاگه به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی در بازی با چین نباشد به احتمال قوی مهدی طارمی به جای وی پشت سر سانتر فوروارد بازی خواهد کرد.

به گزارش فرتاک ورزشی، اگر چه نمایش مهدی طارمی در بال چپ و در بازی با قطر با انتقادهایی از سوی اهالی فوتبال همراه شد اما کی روش بر این عقیده است مهدی طارمی در این بازی همه تلاش خود را بکار گرفته بود و حصاری که مدافعان قطر دور او ایجاد کرده بودند مانع از درخشش بیشتر وی در ترکیب تیم ملی شده بود!

 

این در حالی است که گفته می شود اگر اشکان دژاگه در بازی ایران – چین تیم ملی را همراهی کند احتمال نیمکت نشینی مهدی طارمی وجود دارد و این بازیکن جای خود را به وحید امیری خواهد داد.

 

کی روش در این بازی بیشتر تصمیم به استفاده از بازیکنان سرعتی دارد چرا که حریف سرعتی فوتبال می کند و تیم ملی در این دیدار نیاز به این دارد با استفاده از بازیکنان سرعتی گاها سرعت بازی حریف را بگیرد و در برخی از دقایق به بازی سرعت دهد. در همین راستا احتمال بازی میلاد محمدی به جای احسان حاج صفی هم زیاد است.

 

در دیگر پست ها احتمال جابجایی کم است و کی روش بر این باور است با وجود پیروزی تیم ملی در بازی با قطر جابجایی بیش از این در ترکیب تیم ملی ریسک است و ممکن است تاثیر معکوس داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j95nz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط حمله رویایی/ 2 پرسپولیسی و 3 لژیونر