تاریخ انتشار: 1395/06/14 07:55
کد خبر: 263546

دلخوری پرسپولیسی‌ها !

دلخوری پرسپولیسی‌ها از شاگردان فرکی؛ فکر می‌کردند فینال جام جهانی است!
دلخوری پرسپولیسی‌ها !

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،دیدار دوستانه تیم‌های پرسپولیس و سایپا در حالی چهارشنبه گذشته با تساوی ۲-۲ به پایان رسید که بازیکنان هر دو تیم بازی بسیار محکم و خشنی ارائه دادند.

به گزارش خبرورزشی، در یک صحنه علی علیپور با مهدی بدرلو هافبک سایپا درگیری فیزیکی پیدا کرد که اگر دخالت سایرین نبود، کار به جاهای باریک کشیده می‌شد. در صحنه‌ای دیگر هم بازی خشن علی لطیفی باعث شد دهان امید عالیشاه پر از خون شود و دقایقی برای مداوا به بیرون زمین برود.
همین بازی خشن و فیزیکی شاگردان حسین فرکی، دلخوری و ناراحتی اغلب بازیکنان پرسپولیس را در پی داشت. سرخپوشان تهرانی که به خاطر فرکی و برانکو سعی می‌کردند رعایت کنند، حین خروج از زمین بازی با صدای بلند اعتراض کردند:‌ «فکر می‌کنند فینال جام جهانی است که این‌طوری بازی می‌کنند!» اما نظر حسین فرکی هم در این میان جالب توجه است.
سرمربی سایپا در این رابطه می‌گوید: «محکم بازی کردن، توصیه من بود؛ نه این ‌که به بازیکنان سایپا بگویم کسی را از روی عمد بزنند اما این فوتبال است. در مسابقات رسمی حریف به ما رحم نخواهد کرد و باید در بازی‌های دوستانه محکم و در عین حال جوانمردانه بازی کنیم اما باز هم تأکید می‌کنم خشونت عمدی نبود.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y58dj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنی که برانکو را روسفید کرد!