تاریخ انتشار: 1399/01/12 14:09
کد خبر: 66453

آزمون: دختردار شدم و به آرزویم رسیدم+عکس

مهاجم تیم ملی ایران اقدامی ارزشمند انجام داد.
آزمون: دختردار شدم و به آرزویم رسیدم+عکس

سردار آزمون مهاجم جوان و آینده دار تیم ملی ایران و باشگاه زنیت سن پترزبورگ روسیه که این روزها اخبار مختلفی از انتقال او به سری آ ایتالیا و تیم ناپولی به گوش می رسد در اقدامی خیر خواهانه یک دختربچه 8 ساله، بدسرپرست یا بی سرپرست را به فرزند خواندگی قانونی قبول کرده است.

پوریا تابان مجری سابق شبکه دو سیما و برنامه ورزش از نگاه که ارتباط صمیمانه ای با آزمون دارد در صفحه شخصی خود از این خبر را رسانه ای کرد و نوشت: 

«وقتى سردار آزمون که حکم برادرم را دارد در واتس آپ برایم نوشت: بالاخره به آرزوم رسیدم. براش نوشتم دو حالت داره یا ازدواج کردى با کسى که دوسش دارى یا یه قرارداد بزرگ با یکى از بزرگترین تیم هاى باشگاهى دنیا بستى.

 سردار آزمون جواب داد: پوریا دختر دار شدم. 

حالا دختر هشت ساله بصورت قانونى کودک خوانده ى سردار آزمون است و برایش نقاشى کشیده و فرستاده روسیه. سردار هم بى تاب بازگشت به ایران است براى دیدن کودک خوانده ى خود. سردار آزمون دراین سالها بصورت ثابت هزینه هاى بسیارى کودکان بدسرپرست یا بى سرپرست را پرداخت مى کرد که هیچوقت تعدادشان را رسانه اى نکرد؛ اما اینبار بصورت قانوى یک "کودک خوانده" هشت ساله دختر دارد که وقتى عکسش را برایم فرستاد اشک در چشمانم جمع شد. این دختر باهوش و شیرین زبان اونقدر با احساس و ناز است که با کشیدن یک نقاشى خیالى از ذهنش تمام احساسش را بیان کرده تا دل همه ى ما را به آتش بکشد.»

البته نکته جالبی در نقاشی دختر خوانده سردار آزمون به چشم می خورد، او مهاجم ایرانی تیم زنیت را در لباس تیم استقلال نقاشی کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2amnpe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لاتزیو به صف مشتریان سردار پیوست