تاریخ انتشار: 1395/06/14 12:53
کد خبر: 263516

گزینه بعدی استقلال فرهاد مجیدی یا سرمربی خارجی؟

«می‌توانیم هدایت تیم‌های پایه را به مجیدی بدهیم.» این واکنش مدیرعامل جدید باشگاه استقلال به خبر حضور فرهاد مجیدی در این تیم بود که یادآور دوران حضور افتخاری در فوتسال است
گزینه بعدی استقلال فرهاد مجیدی یا سرمربی خارجی؟

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،چندی پیش بود که نام فرهاد مجیدی به شکل عجیبی به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم استقلال و جانشینی علیرضا منصوریان در بعضی از رسانه‌ها مطرح شد. شدت خبر به حدی بود که حتی سیدرضا افتخاری مدیرعامل جدید استقلال که در آن مقطع حکم مدیریتی نداشت هم به آن واکنش نشان داد و از منصوریان حمایت کرد.

افتخاری در این خصوص گفته بود: « این شایعات به هیچ عنوان صحت ندارد و خود فرهاد هم به دنبال این قصه نیست ... او در حال‌ حاضر، در حال گذراندن دوران مربیگری است و زمانی که دوره‌هایش را به اتمام رساند به کمک ما  و تیم‌ ‌ملی می‌آید. ما تیم‌های زیادی در باشگاه داریم و می‌توانیم هدایت تیم‌های پایه را به او بدهیم.»

صحبت‌های مدیرعامل استقلال درباره مجیدی و حضورش در تیم‌های پایه یادآور دوران حضور افتخاری در فوتسال و چالشی است که در یک مقطع برای انتخاب سرمربی تیم ملی داشت. افتخاری چه در مدت حضور «خسوس کاندلاس» در تیم ملی فوتسال و چه بعد از قطع همکاری این مربی با ایران، بارها برای انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی مورد سئوال قرار گرفت.

پاسخ رئیس وقت کمیته فوتسال به این سئوالات این بود که «وحید باید در تیم‌های پایه و تیم امید کار کند و سپس به تیم ملی بیاید.» او حتی زمانی که هیچ گزینه‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی نداشت، از اولین حضور وحید شمسایی به عنوان سرمربی در جام باشگاه‌های آسیا به عنوان یک «کنکور» یاد کرد و گفت اگر شمسایی با تاسیسات قهرمان آسیا شود، هدایت تیم ملی را به وی می‌سپارد.

هرچند افتخاری زمانی که از قطع همکاری با خسوس کاندلاس مطمئن شد، حرف خود را زیر پاگذاشت و سراغ وحید شمسایی رفت که تجربه کار در تیم‌های پایه را نداشت ولی با تیم تاسیسات در آسیا قهرمان شده بود. با وجود این باشگاه تاسیسات به شمسایی اجازه جدایی از این تیم را نداد و در نهایت سیدمحمدناظم الشریعه به عنوان سرمربی انتخاب شد.

بررسی دوران حضور افتخاری در کمیته فوتسال نشان می‌دهد او یکی از طرفداران پر و پا قرص مربیان خارجی است. افتخاری بارها در جمع‌های خصوصی عنوان می‌کرد برای دوری از هیاهوی مربیان ایران، به کار با خارجی‌ها تمایل دارد و معتقد است این موضوع حواشی کارهایش را کم می‌کند.

افتخاری در حال حاضر از علیرضا منصوریان حمایت و تاکید کرده است این مربی را تغییر نخواهد داد ولی باید دید آیا در صورت تداوم ناکامی استقلال و فشار هواداران او سیاست‌های خود در فوتسال را در فوتبال و در این باشگاه پرطرفدار دنبال می‌کند؟ آیا او همانند فوتسال سراغ گزینه‌های خارجی خواهد رفت و یا در صورت پیدانکردن گزینه‌های مناسب خارجی از موضع خود در قبال «مربیان جوان» کوتاه می‌آید یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pj5el

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بهترین خبر برای هواداران استقلال، ستاره برمی‌گردد