تاریخ انتشار: 1395/06/13 19:03
اختصاصی/
کد خبر: 263650

سعیدی: در اجرای برنامه های اقتصاد مقامتی موفق بودیم

رییس فدراسیون گلف گفت: اجرا برنامه اقتصاد مقامتی در صرف جویی هزینه های فدراسیون اثرات مثبیت در پی داشت.
سعیدی: در اجرای برنامه های اقتصاد مقامتی موفق بودیم

به گزارش فرتاک ورزشی، کیکاووس سعیدی درباره برنامه های فدراسیون گلف در راستای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی بیان کرد: تدوین برنامه های فدراسیون در راستای سیاست کلی نظام است وتمام تلا شمان را می کنیم تا جایی که امکان پذیر است از توان داخلی استفاده کنیم ودر حد ضرورت برای پیشبرد اهدافمان امکانات خارجی را به کار بگیریم.

وی افزود: برای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی یکی از برنامه های فدراسیون حذف اعزام های غیر ضروری بود .سعی کردیم در این زمینه اعزام هایی را برای ورزشکاران ترتیب دهیم که نتیجه بخش باشد ودر رشد کیفی وفنی گلفبازان اثرا ت مثبت به جا بگذارد.

رییس فدراسیون گلف ادامه داد: از دیگر برنامه های فدراسیون در اجرای اقتصاد مقاومتی کاهش است هزینه های فدراسیون است .خوشبختانه از زمانی که این برنامه ها را در فدراسیون اجرا شد مدیریت بهتری در صرف هزینه ها صورت گرفت.

سعیدی گفت: مرکز جهانی توسعه گلف جهان سال آینده یک مربی حرفه ای خارجی برای گلف ایران در نظر گرفت که در این زمینه نیز با توجه با برنامه اقتصاد مقاومتی به دلیل بالا بودن دستمزد این مربی هزینه هایان را اسپانسر فدراسیون برعهده گرفت . که با این کار در هزینه های فدراسیون صرفه جویی شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jq86

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دارنده مدال برنز المپیک عزادار شد
اختصاصی/

زایتسف به پروجا پیوست
کواچ در اندیشه فتح سری A