تاریخ انتشار: 1399/01/11 11:27
کد خبر: 66591

بعید است بازی های لیگ برتر از ابتدای اردیبهشت ماه استارت بخورند

ایران یکی از کشورهای درگیر با شیوع ویروس کرونا است و هم اکنون کشورمان از نظر تعداد ابتلا به این بیماری در رده ی ششم جهانی قرار دارد.
بعید است بازی های لیگ برتر از ابتدای اردیبهشت ماه استارت بخورند

این در حالی است که تلاش ها برای مهار این ویروس از مدت ها قبل آغاز شده و کادر درمانی کشور هم زحمات زیادی را متحمل می شوند. یکی از این اقدامات تعطیلی بازی های لیگ برتر بوده است. و پیش از تعطیلی بازی های لیگ برتر مسابقات بدون حضور تماشاگر برگزار می شد و سازمان لیگ در شرایطی تصمیم به برگزاری بازی ها بدون حضور تماشاگر گرفت که در خیلی از کشورها همانند اسپانیا و ایتالیا بازی ها با حضور تماشاگر برگزار می شد.

بر اساس اعلام غلامرضا بهروان – مشاور سازمان لیگ هفته ی آینده در خصوص ادامه ی برگزاری بازی های لیگ برتر تصمیم گیری خواهد شد اما بعید است بازی ها از ابتدای اردیبهشت ماه استارت بخورد. در مذاکرات صورت گرفته از سوی کشورهای اروپایی با فیفا؛ فدراسیون فوتبال جهان از آنها خواسته دست کم تا پایان ماه آوریل یعنی 11 اردیبهشت ماه بازی ها را از سر نگیرند. بعد از آلمان - ایتالیا هم اعلام کرده تا پایان ماه آوریل بازی های سری آ تعطیل است. سازمان لیگ هم در خصوص آغاز بازی ها علاوه بر ستاد ملی مبارزه با کرونا با فیفا در ارتباط است. باید به این نکته هم به طور صریح اشاره کرد فدراسیون فوتبال هیچ کشوری به دنبال تعطیلی بازی های لیگ برتر نیست و همه امیدوارند با گرم شدن هوا و قطع زنجیره انتقال کرونا به واسطه قرنطینه بازی های لیگ برتر از سر گرفته شود. جالب اینکه نشریه ایندیپندنت انگلیس خبر داد اتحادیه فوتبال انگلیس قصد دارد تمام بازیکنان لیگ را در هتل هایی مشخص برای مدت یک ماه قرنطینه کند تا بتواند ادامه مسابقات را برگزار کند.

هم چنین قرار است بازی های لیگ برتر در ایران در شرایطی دوباره از سر گفته شود که تیم ها مدتی برای بدنسازی و آماده سازی دوباره زمان داشته باشند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vlp86

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرینات آنلاین،یک میراث خوب از روزهای شیوع ویروس کرونا