تاریخ انتشار: 1395/06/13 15:12
اختصاصی/
کد خبر: 263719

درخشش دروازه بان بابلی در روز ناکامی تیم شهرش/ محمد علی کلین شیتیان!

با پیروزی 2 تیم پارس جنوبی جم و اکسین البرز در هفته پنجم رقابت های لیگ یک، داماد همچنان در تعقیب پدرزن قرار دارد.
درخشش دروازه بان بابلی در روز ناکامی تیم شهرش/ محمد علی کلین شیتیان!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، هفته پنجم لیگ دسته اول آزادگان، روز گذشته در شهرهای مختلف برگزار شد و در یکی از حساس ترین بازی ها، جدال بالانشین با پایین نشین جدول را پارس جنوبی جم، با گل دقیقه 94 اکبرخواه، به سود خود به پایان رساند تا همچنان در تعقیب اکسین البرز صدرنشین قرار داشته باشد.

یعنی به نوعی باید گفت، مهدی تارتار، برحسب احترام، بعد از پدرزن خود در رده دوم جدول جای گرفته است! 

در این بازی که در زمین شهید نصیری شهرستان یزد برگزار شد محمد علی رمضانیان، موفق شد همانند 4هفته گذشته دروازه خود را بسته نگه دارد و پنجمین کلین شیت خود را در هفته پنجم به ثبت برساند.

محمد علی رمضانیان، متولد شهرستان بابل، در حالی در این فصل به عضویت تیم فوتبال پارس جنوبی جم و شاگرد سرمربی سابق خود شد که نیم فصل دوم فصل گذشته در تیم شهرش خونه به خونه بابل حضور داشته است. اما با توجه به مهم بودن نام ها در تیم متمول خونه به خونه، مسئولان این تیم، پس از پایان بازی ها هیچ مذاکراتی را با این دروازه بان مستعد بومی خود انجام نداده اند تا عملا یک سرمایه کاملا بومی و جوان را به راحتی از دست داده باشند.

رمضانیان در این 5هفته آنقدر خونسرد و مطمئن کار کرد که مهدی تارتار، به وی لقب کلین شیتیان را داده است.

دروازه بان بابلی پارس جم، در حالی در هفته پنجم، پنجمین کلین شیت خود را انجام داده است که تیم شهرش در رشت 3 بر یک مغلوب تیم فوتبال سپیدرود شد تا با قبول این شکست تا رده نهم جدول رده بندی سقوط کنند.

محسن فروزان، دروازه بان گران قیمت خونه به خونه، با 6گلی که تا هفته پنجم دریافت کرده است یکی از ضعیف ترین فصل های فوتبالی خود را در حال تجربه کردن است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vp5rj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فولاد یزد به دنبال اولین پیروزی در لیگ یک
اختصاصی/