تاریخ انتشار: 1395/06/13 17:49
اختصاصی/
کد خبر: 263682

حواشی کامل بازی مس کرمان مقابل استقلال اهواز/ گلزنی برادران دغاغله سوژه خبرنگاران

به مناسبت سالگرد درگذشت مهدی محمدی مربی سابق تیم مس کرمان، بازیکنان این تیم با پارچه نوشته یادبود او وارد زمین شدند. همچنین بازیکنان مس با اهدای گل به قاب تصویر او که در کنار زمین قرار داشت، یاد او را گرامی داشتند.
حواشی کامل بازی مس کرمان مقابل استقلال اهواز/ گلزنی برادران دغاغله سوژه خبرنگاران

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، بازی تیم‌های مس کرمان و استقلال اهواز که در یک هوای مطلوب تابستانی در ورزشگاه باهنر کرمان و برابر حدود هزار هوادار تیم مس انجام شد، با خاطره‌ی شیرینی به پایان نرسید. این بازی حواشی مختلفی در دل خود داشت.

به مناسبت سالگرد درگذشت مهدی محمدی مربی سابق تیم مس کرمان، بازیکنان این تیم با پارچه نوشته یادبود او وارد زمین شدند. همچنین بازیکنان مس با اهدای گل به قاب تصویر او که در کنار زمین قرار داشت، یاد او را گرامی داشتند.همچنین تماشاگران مس نیز با شعار محمدی روحت شاد به او ادای احترام کردند.

این بازی محل تقابل دو برادر دو قلو در تیم‌های روبرو بود... مهدی دغاغله که در تیم مس بازی می‌کرد و هادی دغاغله که در استقلال اهواز بازی می‌کرد و اتفاقا شباهت زیادی هم بهم داشتند. جالب اینکه هر دو بازیکن هم برای تیم‌های خود موفق به گلزنی شدند.

در جریان بازی مربی تیم اهوازی بارها همشهری بودن داور و سرمربی مس را مورد سوال قرار داد که با نگاه معنادار منصور ابراهیم‌زاده مواجه می‌شد.

در بین دو نیمه به مناسبت شهادت امام جواد(ع) مراسم سوگواری در ورزشگاه برگزار شد و از بلندگوهای ورزشگاه نوحه‌سرایی شد.

فرزاد حسین‌خانی بعد از چند بازی غیبت به دلیل مصدومیت در دقیقه 73 بازی به میدان آمد و احمد زنده‌روح بازوبند کاپیتانی را بر دستان او بست.

ماموران کنترل دوپینگ در این بازی در ورزشگاه باهنر حضور داشتند و از تیم مس کرمان مهدی دغاغله و محمد رضا زینال‌خیری را جهت تست فراخواندند.

در پایان بازی تماشاگران تیم مس که از نتیجه‌ی بازی رضایت نداشتند در شعارهای خود به کسب پنجمین تساوی مس اعتراض کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j95kk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارشی از تمرین مس کرمان
اختصاصی/