تاریخ انتشار: 1395/06/13 17:46
منصور ابراهیم زاده؛
کد خبر: 263683

سرمربی تیم فوتبال مس: از خودمان گلایه دارم

سرمربی تیم فوتبال مس پس از تساوی تیمش برابر استقلال اهواز در جمع خبرنگاران حاضر شد و از دست دادن پیروزی تیمش را حاصل اشتباهات تیم مس دانست.
سرمربی تیم فوتبال مس: از خودمان گلایه دارم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، منصور ابراهیم‌زاده در رابطه با این بازی گفت: من از تیم خودمان به شدت گلایه دارم چراکه از نقاطی گل خوردیم که یک هفته به صورت مداوم در رابطه با آن توضیخ داده بودیم و اگر من پلان تمرین‌های تیم را بیاورم مشخص می‌شود که ما حملات تیم حریف را شناسایی کرده بودیم اما باعق ناراحتی شدید است که از همان نقاط گل دریافت کنیم.

سرمربی مس ادامه داد: باید آنالیز کاملی از این بازی را در کنار هم ببینیم تا متوجه شویم که چرا تا این حد راحت باید پیروزی تیم خود را از دست بدهیم.

وی افزود: بهرشکل فرمان خیلی از اتفاقات در داخل زمین به دست بازیکنان است و امروز دیدیم که این فرمان به سمت درستی نچرخید که ما نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

ابراهیم‌زاده در رابطه با وضعیت صعود تیم مس به لیگ برتر گفت: شما باید در این زمینه استراتژی باشگاه را از مدیران ارشد سوال کنید که آیا در این فصل قصد و هدف نهایی برای صعود داشته‌اند و یا برنامه‌ی دیکری مد نظر داشته‌اند. بهرحال بر اساس اهداف است که راه‌ها مشخص می‌شود و باید دید راه و استراتژی ترسیم شده در این فصل برای تیم فوتبال مس دقیقا چه بوده است و بهتر است در این زمینه مدیریت باشگاه صحبت کند.

وی در رابطه با شعار تماشاگران در پایان این بازی گفت: تماشاگران از تیم خود برد می‌خواهند و بهرحال زمانی که ما بازی برده را با تساوی عوض می‌کنیم عصبانی می‌شوند و شعار می‌دهند ولی این وضعیت در بازی‌های آینده متفاوت خواهد بود.

وی در این زمینه ادامه داد: بالای جدول برای ما دست نیافتنی نشده است. من قبول دارم که نتایج جای بحث دارد ولی به گونه‌ای نیست که ما نتوانیم آن‌ها را در هفته‌های آتی جبران کنیم.

ابراهیم‌زاده در رابطه با از دست دادن برتری تیم خود در این بازی گفت: من در بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که مغرور نشوند و در اواخر بازی نیز بیشتر به کنترل توپ بپردزاند ولی عملا این اتفاق رخ نداد.

سرمربی مس کرمان در پایان تاکید کرد: این وضعیت و روند تساوی‌ها با نتایج بهتر قابل تغییر است و این تلاش در تیم ما وجود خواهد داشت که سه امتیازها را به حساب تیم خود در بازی‌های بعدی بریزیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kaela

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فریم به فریم با خونه به خونه/ تیمی بی نظم اما باتجربه!
اختصاصی/