تاریخ انتشار: 1395/06/13 14:46
کد خبر: 263726

فکری: بازگشتم به شرایط بستگی دارد

تیم نساجی مازندران در 5 بازی گذشته خود موفق شده 6 امتیاز را کسب کند.
فکری: بازگشتم به شرایط بستگی دارد

به گزارش سرویس فوتبال لیگ دسته یک فرتاک ورزشی،تیم نساجی مازندران در 5 بازی گذشته خود موفق شده 6 امتیاز را کسب کند.

 

محمود فکری سرمربی این تیم که تیمش وضعیت مناسبی از حیث امکانات ندارد استعفای ضمنی خود را اعلام کرد. در پایان این بازی سرمربی تیم نساجی در گفتگو با خبرنگار "ورزش‎‌سه" گفت:  بازی خیلی خوب و جذاب و دیدنی هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم داشتیم. در نیمه دوم موقعیت های زیادی خلق کردیم و تیم حریف هم خوب بازی می‌کرد و موقعیت های زیادی خلق کرد. از تیم های لیگ برتری هم این بازی را ندیده بودم. همه کسانی که بازی را دیدند می گفتند که بازی خیلی خوب و در سطح بالایی بوده است.

 

او ادامه داد: بچه ها اگر تمرکز بیشتری داشته باشند بهتر می شویم. اما همینکه بچه‌ها با این مشکلات و با دوبار عقب افتادن نتیجه را عوض کردند خیلی خوب بود، من خودم هم فکر نمی کردم که همچین بازی زیبایی را ارائه دهند. شرایط ما شرایط طبیعی نیست که بچه ها بخواهند کار کنند و فوتبال بازی کنند. ما با هیچ داریم کار می کنیم و همین‌که الان اینجای جدول هستیم خیلی خوب بوده است.

 

سرمربی تیم نساجی مازندران ضمن گلایه از رفتار هواداران ایم تیم ادامه داد: از تماشاچیان گله دارم، انتظار داشتم حمایت بیشتری از بازیکنان و کادر فنی داشته باشند ولی متاسفانه شاید آن چیزی که وظیفه آن‌ها است را انجام ندادند و روی اشتباه گلر تیم ما از اول بازی علیه او شعار دادند.

 

وی ادامه داد: هواداران از یک طرف مکی گویند جلو بازیکن سالاری را بگیر و از سوی دیگر از بازیکن بی انضباط حمایت می کنند. وحید مهدی خانی در آخرین تمرینات ما برای تمرین نکردن بهانه کمردرد آورد. تماشاگران تمرکز ما را به هم زدند و به جای اینکه به گلر روحیه بدهند تمرکز او را هم گرفتند.

 

بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تهران در مورد اینکه پرهام مدیرعامل تیم نساجی چه اقدامی تاکنون انجام داده، افزود: آقای پرهام در حال واگذاری تیم هستند و می خواهند تیم را واگذار کنند. اما بعید می دانم با این شرایط کسی داوطلب باشد.

 

وی در پایان ادامه داد: من در کنفرانس مطبوعاتی هم گفتم که با این وضعیت به کار ادامه نخواهم داد و بعد از بازی هم استعفایم را اعلام کردم.  بازگشتم به تیم بستگی به شرایط دارد و هنوز هیچ چیز مشخص نیست

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jqov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی نساجی-گل گهر/ وینگو ناکام همیشگی در تقابل با نساجی چی ها/ شاگردان فکری در اندیشه پیروزی