تاریخ انتشار: 1399/01/10 09:42
کد خبر: 66690

گلر محبوب ترکیه گرفتار کرونا شد

رشتو رچبر، دروازه‌بان مطرح و محبوب فوتبال ترکیه به ویروس کرونا مبتلا شده و به دلیل نشان دادن علائم شدید این بیماری در بیمارستان بستری شده است.
گلر محبوب ترکیه گرفتار کرونا شد

رشتو رچبر، دروازه‌بان اسطوره‌ای فوتبال ترکیه بعد از نشان دادن علائم شدید بیماری کرونا به سرعت به بیمارستان منتقل شده و بعد از آزمایش از او مشخص شده که به ویروس کرونا مبتلا شده است.

رچبر 46ساله که در ترکیه بسیار محبوب است در دوران فوتبالی خود در تیم هایی مثل فنرباغچه و بشیکتاش به دروازه‌بانی پرداخت و در دوره کوتاهی نیز راهی اسپانیا شد و پیراهن بارسلونا را به تن کرد. در زمان درخشش تیم ملی ترکیه در جام جهانی 2002 هم رچبر دروازه‌بان این تیم بود و در آن زمان در سراسر دنیا محبوبیت زیادی به دست آورده بود. رچبر نزدیک به دو دهه از دروازه تیم ملی کشورش دفاع کرده و با انجام 120 بازی ملی رکورددار ترکیه است.

همسر رچبر، اشیل با انتشار یک پست اینستاگرامی، ابتلای شوهرش به کرونا را تایید کرد و گفت او در حال حاضر در بیمارستان بستری و در حال درمان است. او در این باره نوشت:" دلم می‌خواست خبر بهتری به شما بدهم ولی باید واقعیت را شفاف بگویم. با تاسف، همسر من در بیمارستان بستری شده و تشخیص پزشکان ابتلای او به کرونا بوده".

همسر رشتو رچبر در ادامه پست خود نوشت:" همه چیز عادی بود که ناگهان او علائم کرونا را نشان داد. ما هنوز شوکه هستیم. ما لحظات خیلی مهم و سختی را سپری می‌کنیم. از همه می‌خواهم محتاط باشند و فاصله را رعایت کنند. تست کرونای من و پسر و دخترم منفی بوده. رشتو الان در بیمارستان بستری است و ما نمی‌توانیم به دیدنش برویم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r8lyy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تعلیق لیگ ستارگان قطر  2 هفته دیگر تمدید شد