تاریخ انتشار: 1395/06/06 00:22
کد خبر: 265281

بازگشت رضاییان و سخت شدن شرایط برای استقلال و منصوریان

بالاخره قهر و آشتی و رفت و آمدها نتیجه داد و رامین رضاییان دوباره به پرسپولیس برگشت تا این تیم را در ادامه رقابت های لیگ برتر همراهی کند.
بازگشت رضاییان و سخت شدن شرایط برای استقلال و منصوریان

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، نزدیک به دو ماه می باشد که موضوع رامین رضاییان سوژه رسانه های داخلی شده است. یک روز تیتر زده می شود به پرسپولیس برگشت و فردایش می گویند برانکو موافق برگشت نیست. روز بعد می گویند سر از تراکتور سازی در آورد و باز هم می گویند نه تکذیب شد و..

 

اما در آخرین اظهار نظر که گویا به واقعیت بیش از هر خبری نزدیک تر باشد، توافق رضاییان و پرسپولیس می باشد که گویا قرار بر این است بازی موش و گربه  به پایان برسد.

 

 آمدن رامین با توجه به شرایط ایده آلی که پرسپولیس دارد، می تواند وزنه این تیم را نسبت به دیگر رقبا بازهم سنگین تر کند و در این راستا شاید هفته ششم که دربی پایتخت برگزار خواهد شد، حضور این بازیکن بتواند کفه ترازو را به نفع پرسپولیس سنگین تر کند و منصوریان که این روزها حال و روز خوشی ندارد شنیدن پیوستن دوباره رامین به پرسپولیس کمی او را بیشتر به فکر فرو ببرد.

 

 به هر حال آمدن رامین رضاییان شاید برای استقلال و منصوریان خبر خوشی نباشد و آنها گرفتاری خودشان کم بود این موضوع هم بهش اضافه شد که حضور یک بازیکن آماده دیگر در تیم رقیب شرایط را در هفته ششم به کجا خواهد رساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6qxz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


10 روز به پایان نقل و انتقالات ایران؛ وضعیت مبهم 2 بازیکن بزرگ