تاریخ انتشار: 1395/06/05 19:18
هفته دوم سری آ
کد خبر: 265318

ناپولی – میلان/ انگیزه های فراوان میلان برای بازگشت به روزهای اوج

تیم فوتبال ناپولی پس از تساوی در دیدار هفته نخست مقابل پسکارا، میزبان میلانی خواهد بود که فصل جدید را با پیروزی آغاز کرده و به دنبال رسیدن به ثبات فنی، پس از تغییرات مدیریتی است.
ناپولی – میلان/  انگیزه های فراوان میلان برای بازگشت به روزهای اوج

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، فیروزه ای پوشان ناپل در حالی در ورزشگاه سن پائولو میزبان روسونری هستند که قرار است عواید این بازی برای کمک به حادثه دیدگان زلزله اخیر ایتالیا به بازماندگان این حادثه برسد.

آئورلیو دی‌ لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی اعلام کرد عواید حاصل از بازی تیمش مقابل میلان در هفته پیش‌رو سری A به آسیب‌دیدگان و خانواده قربانیان زلزله مهیب اخیر این کشور اختصاص داده می‌شود. تا به حال ۱۵۰ هزار یورو از طرف موسسه خیریه آنیلی به زلزله‌ زده‌ها اهدا شده و باشگاه رم و ناپولی هم قصد دارند تا سهم خود را در این رویداد انسان دوستانه ادا کند.

 

این بازی راس ساعت ۲۳:۱۵ شنبه شب به وقت تهران انجام خواهد شد و قضاوت آن بر عهده پائولو والری است. دو تیم در حالی مقابل هم قرار می گیرند که کفه ترازو در ۶ بازی اخیر کاملا به نفع تیم میزبان بوده است و ناپولی توانسته از این بازی ها ۴ پیروزی و یک تساوی کسب کند و تنها یک بار مغلوب میلان شده است که آن هم به سال ۲۰۱۴ باز می گردد.

 

آث میلان هفته گذشته موفق شد در یک بازی نزدیک، با هتریک کارلوس باکا بر تورینو غلبه کند. هرچند که حساب کار تا دقیقه ۹۴ سه بر یک بود اما تورینو پیش از آن نیز یک پنالتی را از دست داده بود و بازی نیز با نتیجه ۳ بر ۲ به پایان رسید.

در آن سوی میدان ناپولی با دو گلی که مرتنز، بازیکن تعویضی این تیم در نیمه دوم به ثمر رساند موفق شد تا نتیجه ۲ بر ۰ باخته را به ۲ بر۲ تبدیل کند و با یک امتیاز از خانه پسکارا و هفته نخست به سلامت خارج شود.

بازی فردا برای ناپولی بسیار حائز اهمیت است و میلان نیز نمی خواهد بازنده میدان باشد. میلانی ها این فصل انگیزه های فراوانی برای بازگشت به روزهای خوبشان دارند. بازی فردا برای کارلوس باکا که در تابستان پیشنهاد ناپولی را نیز رد کرده است، سرشار از انگیزه خواهد بود.

در بازی فردا برای تیم میزبان جاکرینی، تونلی و ال کادوری به علت مصدومیت حاضر نیستند و در ترکیب روسونری نیز پالتا به خاطر اخراج در بازی هفته پیش و برتولاچی به علت مصدومیت غایب خواهند بود

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rl8m6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین پیشنهاد ناپولی برای ایکاردی: 50 میلیون + گابیادینی