تاریخ انتشار: 1395/06/05 17:25
کد خبر: 265355

تلاش بازیکنان برای آشتی پرسپولیسی ها با تیم ملی!

با نزدیک شدن به بازی تیم ملی ایران مقابل قطر شاهد مصاحبه‌های بازیکنان پرسپولیس هستیم.
تلاش بازیکنان برای آشتی پرسپولیسی ها با تیم ملی!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، پیش از این که تیم ملی از اردوی ایتالیا بازگردد چند بازیکن از جمله جلال حسینی مصاحبه کرده و از هواداران پرسپولیس درخواست کردند که برای بازی تیم ملی به ورزشگاه آمده و از تیم کی‌روش حمایت کنند. این مصاحبه‌ها با بازگشت بازیکنان ادامه پیدا کرده و بقیه پرسپولیسی‌های ملی‌پوش هم درخواست‌های مشابهی را مطرح کرده‌اند.

 

بازیکنان و کادرفنی تیم ملی به خوبی می‌دانند  دعوای کی‌روش و برانکو و اتفاقاتی که بعد از آن افتاد اگر روی هواداران تاثیر بگذارد تیم ملی متحمل ضرر سنگینی خواهد شد. شایعاتی که در مورد تصمیمات کی‌روش برای ضربه زدن به پرسپولیس شنیده می‌شود از جمله دعوت بازیکن زیاد از این تیم وهمچنین نقش او در جدایی بازیکنان این تیم در فصل نقل و انتقالات  می‌تواند باعث واکنش منفی هواداران پرسپولیس شود.

 

این واکنش منفی با عدم حضور در ورزشگاه و یا حضور منفی نشان داده خواهد شد که در هر صورت به تیم ملی در این بازی‌های حساس ضربه خواهد زد. به همین دلیل بازیکنان پرسپولیسی تیم ملی تلاش زیادی انجام می‌دهند تا جو را تلطیف کرده و قبل از بازی با قطر هواداران این تیم را با تیم ملی آشتی دهند و با تمام قوا در بازی‌های خانگی از میهمانان خود پذیرایی کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqy8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


10 روز به پایان نقل و انتقالات ایران؛ وضعیت مبهم 2 بازیکن بزرگ