تاریخ انتشار: 1399/01/08 08:22
کد خبر: 66859

نگاهی کلی به وضعیت تیم پیکان در سال ۹۸

تیم فوتبال پیکان در سال ۹۸ فراز و نشیب زیادی داشت و با مسائل مختلفی دست و پنجه نرم کرد.
نگاهی کلی به وضعیت تیم پیکان در سال ۹۸

سالی که گذشت طبق معمول با فراز و نشیب زیادی برای فوتبال ایران همراه بود. یکی از تیم‌های لیگ برتری که فراز و نشیب هم کم نداشت، تیم پیکان بود. در ادامه قصد داریم نگاهی کلی به وضعیت تیم پیکان در سال ۹۸ بیندازیم.

وضعیت نتیجه‌گیری پیکان

پیکان که از اواسط فصل پیش (لیگ هجدهم) حسین فرکی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می‌دید، سال ۹۸ را هم با این مربی آغاز کرد. از هفته بیست‌وسوم لیگ هجدهم تا پایان فصل گذشته لیگ برتر پیکان آمار ۲ مساوی، ۲ باخت و ۳ پیروزی را برای خود به ثبت رساند. این تیم همچنین لیگ را با کسب رتبه نهم تمام کرد.

با شروع لیگ نوزدهم از مرداد ۹۸ پیکان که برای این فصل امیدواری زیادی داشت، با حسین فرکی کار خود را آغاز کرد. اگرچه روند نتیجه‌گیری پیکان در ابتدا مطلوب بود، اما هرچه گذشت این تیم سیر نزولی در پیش گرفت تا اینکه این تیم به قعر جدول رسید. همین مسئله باعث شد تا پیکان پس از گذشت ۱۸ هفته از مسابقات تنها ۱۳ امتیاز کسب کند و حسین فرکی از سمت خود استعفا دهد.

با جدایی فرکی هدایت پیکان به دست عبدالله ویسی سپرده شد. ویسی تا الان از ۳ بازی که روی نیمکت پیکان بوده، از ۳ بازی ۲ تساوی و یک باخت کسب کرده است. با این حال، مسئولان و بازیکنان پیکان برای ادامه لیگ و سال ۹۹ امیدواری زیادی به تیم‌شان دارند و باید دید در نهایت چه اتفاقاتی برای این تیم رقم می‌خورد.

حواشی سال

پیکان همیشه یکی از بااخلاق‌ترین تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران بوده و این تیم حاشیه خاصی در سال ۹۸ را تجربه نکرده است. شاید تنها مسئله‌ای که بشود از آن به عنوان حاشیه در سال ۹۸ نام برد، ماجرای استعفای فرکی بود که از یکی، دو هفته قبل از این استعفا شایعه آن به گوش می‌رسید.

ستاره سال

بدون شک ستاره حال حاضر تیم پیکان شهریار مغانلو است. این بازیکن که در تابستان از لیگ یک به پیکان پیوست توانست در لیگ نوزدهم نمایش فوق‌العاده‌ای خصوصا در نیم‌فصل اول داشته باشد. همین نمایش خوب حتی باعث شده بود این بازیکن از تیم‌های بالانشین جدول لیگ برتر مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان و حتی تراکتور هم پیشنهاد دریافت کند. انتقالی که به هیچ عنوان باشگاه پیکان به آن راضی نشد و مغانلو در این تیم ماند. مغانلو در حال حاضر به صورت مشترک با عیسی آل‌کثیر و با ۱۰ گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kwzea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 واکنش بازیکن خارجی استقلال به تساوی مقابل پیکان