تاریخ انتشار: 1399/01/07 21:05
پدرو رودریگز:
کد خبر: 66864

این آخرین ماه های حضورم در چلسی است

ستاره اسپانیایی چلسی بار دیگر تکرار کرد که قصد ماندن در این باشگاه را ندارد.
این آخرین ماه های حضورم در چلسی است

از ماه ها پیش مشخص بود که چلسی قصد ارائه پیشنهاد تمدید به پدرو رودریگز را ندارد و خود این بازیکن نیز تمایلی برای ماندن نشان نداده است. پدرو در مصاحبه با ایندیپندنت بار دیگر تایید کرد که در پایان فصل از چلسی جدا خواهد شد.

او که سال 2015 بارسا را به مقصد چلسی ترک کرد، در یکی دو فصل اخیر جایگاه ثابتی خود را از دست داده است. پدرو چندی پیش ابراز تمایل کرد که در انتقالات زمستانی به بارسا برگردد ولی پیشنهادی از باشگاه کاتالان برای او نرسید.

پدرو در مورد آینده خود گفت:« به زودی قراردادم به اتمام می رسد و قطعا این آخرین فصل حضورم در چلسی است. البته الان این مساله اصلا مهم نیست و مبارزه با کرونا در درجه اول اهمیت قرار دارد. فعلا که هیچکس نمی داند چه زمانی بازی ها از سر گرفته خواهد شد و شاید یکی دو ماه دیگر نیز تعطیلی فوتبال ادامه دار باشد. هر زمان که فصل به اتمام برسد، در مورد مقصد بعدی خودم تصمیم گیری خواهم کرد.»

تست کرونای هادسن اودوی ستاره چلسی چندی پیش مثبت اعلام شد و به همین دلیل تمام بازیکنان چلسی به قرنطینه رفتند. پدرو در این رابطه نیز گفت:« بله ما در قرنطینه هستیم چون تست کرونای هادسن اودوی مثبت اعلام شد. خوشبختانه حال او خوب است و همه به این خاطر خوشحالیم. در حال حاضر دنیا به فداکاری و اتحاد برای شکست این ویروس نیاز دارد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p6l9r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بازیکن چلسی کرونا را شکست داد