تاریخ انتشار: 1399/01/06 16:47
بازیکن خیبر خرم آباد در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی :
کد خبر: 66907

علیخانی: رقابت در لیگ دو بسیار سخت است / قطعا به لیگ یک صعود می‌کنیم

بازیکن خیبر خرم آباد گفت : نتایج خوبی کسب شده است و شرایط خوبی داریم، قطعا به لیگ آزادگان صعود خواهیم کرد‌.
 علیخانی: رقابت در لیگ دو بسیار سخت است / قطعا به لیگ یک صعود می‌کنیم

به گزارش فرتاک ورزشی، مصطفی علیخانی بازیکن تیم لیگ دویی خیبر خرم آباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت : رقابت در لیگ دسته دوم بسیار سخت است، تیم‌های خوبی در لیگ حضور دارند و برخی از تیم ها هزینه های زیادی انجام داده‌اند.

وی افزود : خیبر این فصل با هدایت آقای خادمی از همان ابتدا عملکرد خوبی داشته است و در نیم فصل دوم نیز عملکرد خوبی داشتیم اما متاسفانه در تعدادی از بازی ها چند امتیاز مهم از دست دادیم، ولی بازهم جزو مدعیان اصلی صعود به لیگ یک هستیم و در بالای جدول حضور داریم و قطعا به لیگ یک صعود خواهیم کرد.

علیخانی در ادامه گفت : هرچه به پایان مسابقات نزدیک می‌شویم به دلیل پایین آمدن آمادگی جسمانی بازیکنان کیفیت بازی ها پایین می‌آید، اما با تعطیلی که ایجاد شده است بازیکنان می‌توانند با تمرینات ویژه شرایط بدنی خود را بهتر کنند، ولی باتوجه به امکانات موجود و تعطیلی تمام باشگاه ها این کار بسیار دشوار است و ممکن است به دلیل تمرین نکردن عملکرد تیم ها ضعیف تر شود.

بازیکن خیبر در پایان گفت : امیدوار این مشکل کرونا در سطح جهان هرچه سریع تر حل شود چون زندگی تمام مردم را تحت تاثیر قرار داده است، از کادرفنی و عوامل باشگاه تشکر می‌کنم که شرایط خوبی برای خیبر فراهم کرده‌اند تا دل هواداران خوب خیبر را شاد کنیم.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dy5jq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ملک : برای صعود هم قسم شده‌ایم/حساسیت مسابقات بالا خواهد رفت
دروازه‌بان خیبر خرم‌آباد در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی: