تاریخ انتشار: 1399/01/04 15:13
کد خبر: 67003

مربی استقلال: نگران وضعیت تیم هستیم!

مربی استقلال می گوید بابت تمرین نکردن آبی ها نگران وضعیت تیمش است.
مربی استقلال: نگران وضعیت تیم هستیم!

صالح مصطفوی در مورد تعطیلی تمرین آبی ها به خبرنگار می گوید: نگران وضعیت تیم هستیم. نمی دانیم از چه زمانی تمرینات را آغاز کنیم و اصلا نمی دانیم لیگ چه زمانی شروع می شود. نگران سلامتی بازیکنان و جامعه هم هستیم.

او ادامه داد: منتظر مجوز مراجع ذی صلاح هستیم. باید رسما اعلام کنند از چه زمانی به ما مجوز تمرین می دهند و پیک بیماری گذشته است. طبق قانون تمرینات را شروع می کنیم. ما دنبال آماده سازی هستیم و شرایط بدنی بازیکنان مناسب شروع بازی ها نیست. ما حداقل ۴ هفته زمان برای رساندن تیم به شرایط ایده آل لازم داریم. ما نگران هستیم و منتظر.

مربی استقلال پیرامون  شایعاتی که در مورد قهرمانی پرسپولیس در صورت برگزار نشدن لیگ پیش آمده هم گفت: حافظه من یاری نمی کند که لیگی  نیمه کاره رها شده باشد و جام را به تیم صدرنشین بدهند. هم لیگ و هم جام حذفی باید تمام شود تا تکلیف قهرمان مشخص شود. استقلال در لیگ ١١ بازی دارد و سایر تیم ها ١٠ بازی و ٣٣ امتیاز ما مانده است.

مصطفوی در پاسخ به این سوال که قانون در این باره چه می گوید هم گفت: من از قانون مطلع نیستم ولی فکر می کنم عادلانه نیست که جام را به تیمی بدهند که در دو سوم بازی ها صدرنشین بوده است.

وی افزود: فکر می کنم عادلانه این باشد که هر زمان که شرایط عادی شد یک ماه زمان آماده سازی به تیم ها بدهند و بعد ادامه بازی ها انجام شود. بعد می شود تیم ها زمان کوتاهی برای شروع لیگ جدید داشته باشند، چیزی شبیه به تعطیلات نیم فصل و با یک فاصله کوتاه لیگ سال بعد آغاز شود.

او می گوید احتمالا فیفا در این باره تصمیم جامع خواهد گرفت: فکر می کنم بعد از گذر  از این شرایط فیفا تصمیم واحدی در این باره خواهد گرفت. در حال کشورهایی مثل انگلیس، آلمان، ایتالیا و اسپانیا درگیر این موضوع هستند که فوتبال برایشان بسیار مهم است. من فکر می کنم در این باره باید منتظر تصمیم نهایی فیفا باشیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486pak

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربی استقلال به کمیته انضباطی باشگاه احضار شد