تاریخ انتشار: 1399/01/04 13:35
کد خبر: 67010

مسئولان تراکتور امروز جلسه ای مهم دارند

مسئولان تراکتور امروز جلسه ای را برای برنامه های آینده این تیم برگزار می کنند.
مسئولان تراکتور امروز جلسه ای مهم دارند

تمرینات تراکتور با دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا چند روز قبل از نوروز 99 تعطیل شده بود. از این رو مسئولان باشگاه هنوز برای زمان شروع تمرینات تصمیمی نگرفتند و از آنجایی که زمان شروع لیگ هم مشخص نیست، تراکتوری ها نمی دانند چه کاری باید انجام بدهند.

در این شرایط امروز جلسه ای میان میرمعصوم سهرابی، ساکت الهامی، ایوب ذوالفقاری و همچنین محمدرضا زنوزی مالک تراکتور برگزار می شود تا ضمن برنامه ریزی برای سال آینده درباره شروع تمرینات هم تصمیم بگیرند.

میرمعصوم سهرابی مدیرعامل تراکتور در این خصوص گفت: «ما ۲ تاریخ پیشنهادی یعنی پنجم یا هفتم فروردین را برای بازگشت بازیکنان‌مان به تمرینات گروهی در نظر گرفته‌ایم و این جلسه خیلی به ما کمک خواهد کرد. البته با توجه به نامه سازمان لیگ و مشخص نبودن شروع دوباره مسابقات، حتی ممکن است ما تمرین‌های خود را از پانزدهم شروع کنیم اما مهمترین نکته برای ما، در نظر گرفتن سلامتی بازیکنان و کادر فنی است. همچنین باید هماهنگی با مجموعه بنیان دیزل انجام شود تا ما مشکلی برای زمین تمرین نداشته باشیم.»

تراکتور در لیگ برتر و جام حذفی مدعی قهرمانی است و به همین خاطر کادرفنی این تیم برنامه هایش در سال 99 را به مدیران باشگاه ارائه خواهد داد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jxb6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماجرای استعفای معاون حقوقی باشگاه تراکتور