تاریخ انتشار: 1399/01/02 17:17
کد خبر: 67080

روز های جذاب مسی و فرزندان در قرنطینه( عکس)

لیونل مسی با وجود تعطیلی تمرینات بارسلونا باز هم در خانه به دنبال حفظ تناسب اندام خود است و به همین خاطر تمرینات ویژه ای را همراه با کودکانش انجام می دهد.
 روز های جذاب مسی و فرزندان در قرنطینه( عکس)

روز جمعه تصاویری از لیونل مسی در صفحات مجازی منتشر شد که نشان می‌داد او در خانه‌اش هم تمرین کردن را کنار نگذاشته و به سختی برای تناسب اندام خود تلاش می کند. این تصاویر نشان می‌دهد که اسطوره باشگاه بارسلونا به همراه فرزندانش به سختی در حال سوزاندن کالری هستند.

ستاره آرژانتینی بارسلونا تمرینات ویژه را به وسیله وزنه و البته دویدن روی تردمیل انجام می دهد و به نظر می‌رسد که او حتی در خانه هم جلسات تمرینی سخت و دشواری را پشت سر می‌گذارد. به نظر می رسد که مسی با حفظ تناسب اندام خود برای از سرگیری فصل لحظه شماری می کند.

در اسپانیا و سرتاسر جهان رقابت های فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده است؛ ویروسی که تا به حال جان بیش از ۱۰ هزار نفر را گرفته و دائماً در حال گسترده تر شدن است. چنین اتفاقی در کشور اسپانیا نیز رخ داده و با وجود اینکه مسئولان لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کردند که رقابت ها ادامه خواهد یافت اما گفته می شود در صورت ادامه این روند مسابقات این فصل به طور کامل لغو خواهد شد.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ea6ey

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صدرنشینی بارسلونا با گلزنی مسی