تاریخ انتشار: 1399/01/02 10:30
اختصاصی/ پیمان صاحب جمعی:
کد خبر: 67099

تلاش کادر فنی و در راس آن آقای خطیبی صعود آلومینوم اراک به لیگ برتر است

مربی تیم آلومینوم اراک گفت:با تلاش کادر فنی،بازیکنان و مدیران به حسرت صعود آلومینیوم امیدوار هستیم پایان دهیم.
تلاش کادر فنی و در راس آن آقای خطیبی صعود آلومینوم اراک به لیگ برتر است

پیمان صاحب جمعی در گفت‌وگو با خبرنگار فرتاک ورزشی پیرامون شرایط تیم آلومینیوم اراک اظهار داشت:برای موفقیت یک تیم عواملی مختلفی تاثیر گذار هستند که شامل برنامه ریزی مناسب،هدف گذاری،مسائل فنی،مدیریت صحیح ،حمایت هواداران و مسئولین استانی می‌باشد.

 

وی افزود:در این ۹ هفته اخیر که تیم تحت هدایت آقای رسول خطیبی و کادر فنی جدید قرار گرفت تمامی عوامل نسبتا کار خود را به درستی انجام دادند از اینکه کلمه نسبتا را استفاده می‌کنم به این علت که در دیدارهای خانگی باید هواداران بیشتری برای حمایت ما و تیم شهر خود به ورزشگاه می‌آمدند که امیدوارم پس از شروع دوباره رقابت های لیگ دسته یک شاهد حضور حداکثری آنها باشیم.

 

مربی تیم آلومینیوم اراک گفت:مدیریت تیم جناب اقای محرابی و و هئیت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک تمام تلاش خود را برای حمایت از مجموعه فنی و بازیکنان انجام دادند و کادر فنی که در راس آن آقای خطیبی حضور دارند همه تلاش خود را برای شکستن رکورد عدم صعود چندین سال آلومینیوم اراک خواهند کرد.

 

صاحب جمعی در ادامه اظهار کرد:متاسفانه با توجه به شرایط امروز و تعطیلی مسابقات قطعا در کیفیت مسابقات تاثیر گذار خواهد بود اما این تعطیلی کاملا تصمیمی درست و هوشمندانه از سوی مسئولین سازمان لیگ بود.

 

وی خاطر نشان کرد:تشکر می‌کنم از تمامی بازیکنان تیم که از روزی که ما آمده‌ایم به صورت جدی و یکدل با جدیت به دنبال یک هدف هستند وامیدوارم که به این هدف برسیم،همچنین از پایگاه خبری فرتاک ورزشی هم نهایت قدردانی و تشکر را بابت حمایت بی دریغ از لیگ یک را دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486pmk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیدوارم صعود دیگری را با آلومینیوم اراک تجربه کنم/تمام تیم برای خوشحالی هواداران تلاش می‌کنند