تاریخ انتشار: 1399/01/01 14:01
کد خبر: 67126

کرونا؛ ویروس کشنده ای که ناجی زیدان شد!(عکس)

به نظر می‌رسد که شیوع ویروس کرونا و به تعلیق در آمدن رقابت ها به نوعی باعث یک اتفاق خوب برای سرمربی فرانسوی رئال مادرید یعنی زین الدین زیدان شده است.
 کرونا؛ ویروس کشنده ای که ناجی زیدان شد!(عکس)

و به نقل از آاس، اولویت مدیران رئال مادرید انتظار برای پایان یافتن این فصل از رقابت‌ها است تا بتوانند درباره آینده تصمیم های لازم را اتخاذ کنند. با این وجود اگر زین الدین زیدان موفق شود تیمش را به مقام قهرمانی لالیگا برساند، خیالش تا حدود زیادی برای ماندن در برنابئو تا پایان سال ۲۰۲۲ راحت میشود. این در حالی است که پیش از این و بعد از شکست مقابل رئال بتیس شایعات درباره حضور مائوریسیو پوچتینو در رئال به اوج خود رسیده بود.

 

 

در حالی که بسیاری معتقد بودند در صورت ادامه روند فعلی رئال مادرید، احتمالاً زین الدین زیدان جای خود را به سرمربی سابق تاتنهام خواهد داد اما شیوع ویروس کرونا و به تعلیق درآمدن بازی ها باعث شد که خیال سرمربی فرانسوی برای ماندن در جایگاه خود راحت شود. حتی اگر رئال مادرید نتواند در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا توفیقی به دست آورد، باز هم با این شرایط به نظر می رسد که زیدان حداقل تا پایان فصل سرمربی کهکشانی ها خواهد بود.

زیدان و کادر مربیگری او در حال حاضر روی برنامه ریزی فصل آینده رقابت ها کار می کنند. این در حالی است که با وجود موارد گفته شده اما باز هم ابهاماتی در آینده زیدان وجود خواهد داشت؛ موضوعی که پس از شروع مجدد دوباره رقابت ها را و انجام ادامه بازی ها مشخص خواهد شد.

 

سرمربی فرانسوی رئال مادرید باید درباره برخی بازیکنان نظیر خامس، اودریوزولا، یوویچ، براهیم، ماریانو،  گرت بیل تصمیم‌گیری کند و تعیین کند که آیا آنها را برای پروژه فصل بعد خود می خواهد یا خیر. از طرف دیگر زیدان باید مشخص کند که آیا علاقه ای به بازگشت بازیکنانی نظیر دنی سبایوس و یا اودگارد به تیمش خواهد داشت یا نه.

به تعلیق درآمدن همه رقابت ها به زین الدین زیدان این فرصت را خواهد داد که درباره مسائل ذکر شده بدون عجله تصمیم‌گیری کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275oxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جام‌جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۱ به زمان دیگری موکول شد